Gå til innhold

hun har begynt å styre sånn om natten:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har siden hun var 4 mnd sovet natten gjennom. hun er nå 6 mnd, og har begynt å styre en del. eller hun legger seg kjempe greit,men våkner etter en times tid og gråter. hun roer seg når jeg gir henne smokke,og legger henne på siden slik vi pleier å legge henne.. så sover hun godt et par timer før det er på ann igjen. slik kan hun gjøre 5-6 ganger pr natt. som sagt så gråter hun ,men sovner når hun ser meg,får sutten og blir lagt "godt" igjen.. noen som har vært ute for det samme? begynne bare å merkes litt på nettene gitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde hos oss. Sov godt helt til hun ble rundt 6 mnd. Er nå litt over 8 mnd. Det er helt sikkert tenner på gang..om hun ikke har fått det allerede da. Det var i hvert fall det her, for når den første tannen brøt igjennom sov hun godt igjen også.

Men har hun fått de første tennene så vet jeg ikke hva det kan være. Kanskje hun vil ha mer mat?

Skrevet

har tenkt på tenner og kjenner etter hver dag,men kan hverken kjenne eller se tegn til tenner.. og tanken om mer mat har også streifet meg,men hun fiser så vanvittig mye for tiden,så lure på om hun reagerer på noe,men vi har ikke gitt henne noe nytt heller... ikke lett når dem ikke kan snakke;)

Skrevet

her har slik "oppförsel" värt hverdagskost siden han ble födt, snart 8 mnd :(

han våkner ca en halvtime etter legging og har det gående utover natta..inn og ut av soverommet, inn med smokken, bäres, bysses, ammes...osv osv..

så vi har ikke sovet en hel natt på leeeenge...våkner omtrent 7-8 ganger per natt...

finner ikke årsaken til dette, har tenkt på alt mulig som KAN väre men ingenting hjelper..

har ingen fasit men ville si at jeg forstår deg godt! :)

Skrevet

nei det er sant det..alt hadde vært enklere om de bare hadde sagt noen ord ja...hehe...jeg så heller ikke tegn til tenner før det plutselig dukket opp en. De kjenner det godt en stund før de dukker opp. Her var det urolige netter i 1,5 mnd. Slitsomt å måtte stå opp hver time ja..men det blir bedre igjen...:) Får håpe at det er det...:)

Skrevet

oki,så det kan gå over såpass lang tid ja. for hun har holdt det slik en god ukes tid nå.. merker at det er tungt å våkne så ofte på natten når man ikke e vant med det lenger:) men det går nok over ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...