Rivjerntilkjeft Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 å dra ut på byen en tur/ fest etter at babyen har kommet? hva har dere gjort før med de dere evt har fra før, og hvem har vært barnepasser
Trulte76 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 3 mnd med nr 1 og pappan passet lillemor..nr 2 så var det litt lengre..men husker ikke helt når..der passet også pappan Med nr 1 så var vi flere som hadde fått babyer rundt samme tid og var ute for første gang..iallefall jeg og ei til som fødde samme mnd..ho som hadde fått 2 mnd før oss hadde vel allerede vært ute engang før..men var vel 2-3 mnd til neste gang jeg var ute igjenn da..
Supermamm Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Var ute første gangen da snuppa var 3 mnd. Hun var hjemme med pappan. Gikk ut etter at hun hadde lagt seg for kvelden, i den perioden sov hun stort sett hele natta uten nattpupp: )
lucy Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 med nr 1. var jeg en liten tur på fest allerede etter 3 uker. hadde pumpa masse melk til natta. tok det veldig piano da, ettersom jeg skulle amme morgenen etter. neste gang var etter ca. 3 mnd. da hadde han begynt å få litt velling av og til, og krevde ikke så mye mat. man får å kjøpt erstatning "klar til bruk" på sånne små pakker. de var kjempe høvelige. tror ikke det er noen oppskrift på når du er klar til å feste igjen, du må nok bare kjenne på når du føler deg trygg på å forlate babyen noen timer=)
nussie Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 3 mnd forrige gang,for da feiret jeg bursdagen min.Momo passet vesla:)
elin og gutta;) Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 4 mnd etter var jeg i 40-års lag i gangavstand fra der vi bodde. min søster passet gullet og jeg gikk hjem å ammet i løpet av festen. første gang jeg drakk noe med alkohol i på byen var 6-7 mnd etter fødsel. pumpet og kastet melk 1 døgn etterpå for å være sikker. vet det ikke egentlig trengs men.... ellers er det vel greit ganske fort egentlig, bare jeg som ikke fikk behovet før sikkert:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 min lille var 2 mnd første gang vi hadde barnevakt for en natt,men da fikk hun flaske, vi var i bryllup
nr-4-i-oktober Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Må nesten være opp til hver enkelt hva de syns er greit, og om en har barnevakt en kan stole på.. Minstemann var litt over 4 mnd når hun overnatta hos mine forledre. Vi skulle feire mannen sin bursdag, men jeg gikk bare og tenkte på om vi hadde sendt med nok melk og at jeg ville opp tidlig neste dag for å hente ungene. Likevel var det en kjekk kveld, og det gikk knirkefritt for foreldra mine å være barnevakt. Men, tror nok ikke jeg ville latt henne overnatte borte før hun var 4 mnd nei.
ormeynglet Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Med nr. 1 var jeg ute og tok et par-tre pils sammen med venninner når hun var 5 uker. Pumpet på forhånd, og pappaen ga henne på flaske. Med nr. 2 så gikk det 2 mnd. Var også da ute og tok noen få pils. Var vel ikke på ordentlig fest før etter ca 3 mnd med begge. Man må bare kjenne etter selv når man er klar for en tur ut, men godt gjør det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå