Noah's mamma med spire Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Har tatt 80% lønn for å være hjemme med sønnen min lengst mulig, men vil nå være hjemme 2-3 mnd lengre uten lønn. Gruver meg litt til å si fra om ønske til arb giver, er det noen som vet om jeg har krav på dette eller om de kan nekte? Synes han er for liten til å begynne i barnehage, og fikk dessuten ikke den barnehagen vi ønsket til han. Derfor bestemte jeg meg for at jeg ville være lengre hjemme sammen med han... MEN har jeg krav på det? Selvfølgelig uten lønn! Håper noen kan hjelpe meg, skal snakke med arb giver på mandag...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Ja, du har krav på 1 års ulønnet permisjon i forbindelse med barselpermisjon med hjemmel i AML §12.5.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg mener å huske at du har krav på omsorgsperm uten lønn i 1 eller 2 år, iallefall i offentlig sektor....
Noah's mamma med spire Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for svar , mente jeg hadde lest dette ett sted, men er elendig dårlig til å lete fram i lovene. Så bra da gruver jeg meg ikke sånn til å snakke med arb giver på mandag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå