silje-Thea 010108;) Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 d-dråper..bare klin med tran..setter flekker som ikke går av gjør d også...
Noah's mamma med spire Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg gir D vitamin dråper. Min kar ville ikke ta tran, brakk seg stakkar hver gang så da byttet vi over til D vitamin. De tar han med en gang uten å mokke, tror ikke disse smaker noe.
Sol + spire Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 her er det også d-vitamindråper..selv om helsestasjonen ikke er så begeistret for det. Men sant som hun over sier..får jo ikke tranen ordentlig inn i munnen. de bare spytter det ut igjen. Da er liksom vitsen borte.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg gir tran. Får litt tran når han ligger og gaper etter mat, så gir jeg han pupp rett etterpå. Ikke noe problem. Men hadde nok git D vitamin dråper om han hadde spyttet ut eller spydd av tranen. Poenget er jo at de skal få det i seg
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Her gir vi tran. Ikke noe problem i det hele tatt
Påtjukka og Tobias Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 d-dråper Stakkars lille gullet mitt som rister og grøsser i hele kroppen sin når han får tran. Vil ikke tvinge i han dette griseriet. fysj.. hehe..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 d-vitamin, fordi jenta vår gulper en del. Orker ikke tranflekker på alle klær, og stanken etter tran..
Gjest Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Begge deler. Prøver med tran hver dag, men hvis det meste renner ut igjen (som ofte skjer ...) blir det et par dråper d i steden. Ellers gir jeg tran når hun ligger naken på stellebordet, og før mat, slik at det eventuelt ikke blir i det "øverste" gulpet. Funker som regel, men ikke alltid.
Alba44 Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Tran. Gjort det siden 6 ukers alder. Han er nå 10 mnd. Går veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå