Gå til innhold

Tran eller D-vitamindråper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d-dråper..bare klin med tran..setter flekker som ikke går av gjør d også...

Skrevet

d dråper:=) mye lettere

Skrevet

Jeg gir D vitamin dråper. Min kar ville ikke ta tran, brakk seg stakkar hver gang så da byttet vi over til D vitamin. De tar han med en gang uten å mokke, tror ikke disse smaker noe.

Skrevet

her er det også d-vitamindråper..selv om helsestasjonen ikke er så begeistret for det. Men sant som hun over sier..får jo ikke tranen ordentlig inn i munnen. de bare spytter det ut igjen. Da er liksom vitsen borte.

Skrevet

Jeg gir tran. Får litt tran når han ligger og gaper etter mat, så gir jeg han pupp rett etterpå. Ikke noe problem. Men hadde nok git D vitamin dråper om han hadde spyttet ut eller spydd av tranen. Poenget er jo at de skal få det i seg

Skrevet

Her gir vi tran. Ikke noe problem i det hele tatt :)

Skrevet

d-dråper

Stakkars lille gullet mitt som rister og grøsser i hele kroppen sin når han får tran. Vil ikke tvinge i han dette griseriet. fysj.. hehe..

Skrevet

d-vitamin, fordi jenta vår gulper en del. Orker ikke tranflekker på alle klær, og stanken etter tran..

Skrevet

Begge deler. Prøver med tran hver dag, men hvis det meste renner ut igjen (som ofte skjer ...) blir det et par dråper d i steden. Ellers gir jeg tran når hun ligger naken på stellebordet, og før mat, slik at det eventuelt ikke blir i det "øverste" gulpet. Funker som regel, men ikke alltid.

Skrevet

Tran.

Gjort det siden 6 ukers alder. Han er nå 10 mnd.

Går veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...