salamander Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 flere som bor så trangt at dere ikke har rom til mintemann? vi har et barn på 6mnder og kjenner meg litt svett med tanken på at han ikke får sove på eget rom før om kanskje tre år..
mamman til to gutter Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Vet om en familie på 4 som hadde leilighet med bare et soverom! Så alt går hvis man er innstilt på det, tror eldste var ca3år når de flyttet. Vi er så "gamle og etablerte" at vi hadde hus med tre soverom før vi fikk barn fordi vi har prioritert å få noen år sammen alene og få det økonomiske på plass før vi fikk barn. Hadde jeg blitt gravid tidligere, så hadde vi selvfølgelig klart oss med mindre plass også selvom det hadde blitt mindre store leker på mini:-)
shimonie Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 vi leier leilighet med 3 soverom, så mini har et stående klart til han blir større. men hadde vi ikke fått denne leiligheten, hadde vi nok måttet leie en med bare et soverom, og da hadde vi flytta når han ble rundt 1 år. så glad vi slapp det=)
Bie&babylove:-) Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 vi har også en liten leilighet med et soverom så her blir vi pent nødt å dele rom alle 3 en stund til!!! hehe.... men vi skal bygge hus etterhver så jeg vet jo at det er i en begrenset periode. Så det er vel det som motiverer meg når jeg kjenner at jeg skulle ønske mini hadde eget rom.... Det kommer etterhvert!! kan ikke få alt på en gang.... er gla vi har vårt eget sted jeg! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Vi har leilighet med ett soverom, funker helt fint nå, men må nok selge etterhvert og finne noe større... Skal bli godt med mere plass! Skulle ikke tro at et så lite nurk tar så mye plass!
salamander Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 så sant! tenk om vi hadde bodd sammen foreldrene våre og hatt en bestemor på loftet:) høres nesten litt hyggelig ut det også.
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 hehe samme greia her han sover inne hos mamma enda småen men når eg får meg ny plass (om ca 3 år) får han eget rom:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Vi har 80 m2, treroms og det funker jo kjempefint nå. Småttisen har eget soverom..Men vi har jo lyst på flere barn og da får vi bare stable ungene i høyden:) Vi trives så godt her, at vi vil ikke flytte med det første.
Ioren Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Vi har et soverom, får et til iløpet av året. Babayen er 6 mnd nå
Galskapens overhode Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Tar nok sin tid før jeg legger ham på eget rom uansett.. Akkurat nå er det ikke noe ledig rom i huset.. Om noen mndr så kanskje ja.. men vesla la jeg på eget rom da hun var 2 år.. Trygt for oss begge.. (mye pga astma også da)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Vi bor på 50m2, 2-roms. Og det gjør vi min. 1 år til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå