Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Hovedinnlegger, altså den som startet tråden.
Mamma mjaua Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 HI=Hovedinliegger, altså den personen som starter tråden;)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Tusen takk for svar uten sarkasme Det er det nemlig mye av på disse sidene, og trodde kanskje jeg ville få noen slengbemerkninger på et, for noen, uopplyst spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hehe, husker en gang her at det var noen som lurte på hvorfor alle kjeftet på Hl... hun syns ikke Hl var noe slem person (selv om Hl hadde veldig mange innlegg..) Hihihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå