TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Omgangsyken er heldigvis ikke noe vi pleier å ha i hus, men nå spyr mannen min som en gal og er skikkelig dårlig stakkar! Hva kan hjelpe han litt tro???
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Her går det i 50/50 farris og eplemost,tørre kjeks og salt potetgull.
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 hmmmmm... har ingen av delene:o( Han spydde i det han fikk i seg litt væske nå... ser ikke ut som om han klarer å holde på noe. Takk for tips da iallefall!
Hyacinth Bucket Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 doven ingefærøl eller cola og mariekjeks.
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Cola var det han akkurat spydde av:o( SÅ den funker ikke, dessverre:o(
Gjest Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Hvis han har problemer med å holde på væske,kan han prøve med bare en spiseskje om gangen,så kanskje det sitter.Viktig å få i seg væske når man kaster opp.
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2008 Prøver oss på saltstenger vi... og sjampanjesaft. Spennende å se om dette går! Takk for råd:o)
♥Snulder Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Ingenting hjelper mot omgangssyke:=) Bakteriene må ut! Uannsett om all væske kommer opp igjen, så er det viktig å drikke.
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2008 Jupp, han prøver litt og litt her... så håper vi det hjelper litt! Takk:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2008 Hmmm... nei det må vel bare gå sin gang, men det kan jo hende det er noe som gjør det litt enklere. Vi får se om han klarer å holde på dette nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå