Gå til innhold

Jeg HATER å prate i telefon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De eneste jeg liker å snakke i telefon med er mannen min, mamma og mer "formelle" telefoner. Altså når jeg ringer et sted for å si noe spesifikt. Besta går også greit for det er stortsett bare hun som prater og jeg sier "ja" og "nei". Men andre. wææææ. Jeg kommer aldri på noe å si når jeg snakker med folk i telefon, og samtalen blir da stort sett bestående i pinlige pauser. Det verste jeg vet er når mennesker ringer ene og alene "for å slå av en prat", samt når folk setter barna sine i telefonen. "hvordan går det meg deg", "gøy på skolen?"...ehm...

Det blir sånn at når noen ringer til meg unlater jeg å svare, venter på telefonsavreren for å høre om de bare skal "prate" eller om det faktisk er noe. Kan ikke folk begynne å skrive brev i stedet?

Merkelig greie for i fjortis årene gjorde jeg ikke annet en å prate i telefon.... Kankje det er en pos traumatisk følge av å ha jobbet som telefonselger "Hei, det er Malin fra nextgentel"..

Jeg har rett og slett telefonangst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å kast telefonen da:-)

Skrevet

det er pga at du ser så dårlig og har utviklet høre og pratesansene dine litt mer det vennen:-)

Skrevet

Hadde du sett bra, så hadde du sett at du har MMS=)

Skrevet

Og hadde du lest litt bedre så hadde du sett at jeg ba deg bruke den andre mobilen:-)

Skrevet

Faen, har du ikke fått plukket opp den ennå....................=) Sender på nytt=)

Skrevet

hehe... gjør det du:-)

Skrevet

eheee.. har ikke fått noe ennå:-) sikker på at du trykket riktig nnå da:-)

Skrevet

Og hvorfor kan ikke folk heller sende sms? sms er koselig. Jeg får aldri sms,ja om man ser bort i fra lillesøster på ti som skiver "hei" da, neida til meg skal de altid ringe. *furte*

Skrevet

Har prøvd, da ringer de bare mannen, naboen, presten eller i verste fall tropper opp på døra.

Skrevet

Klapp igjen, putter du mov der det er dekning så går det nok, DU skal ikke sitte på den=)

22.27 var den sendt=)

Skrevet

vil du prate så gir du mob-nr til angelica.. vil du ha en sjelden sms så gir du det til meg:-) jeg hater begge deler!!! alltid ett eller annet mas:-)

Skrevet

Hehe.........derfor har du 5 mob å pendle mellom......=)

Skrevet

Mowhaha, jeg har faktisk nummeret til angelica (tror jeg) ;)

Skrevet

hrmffffff... jobb og privat da for pokker...frekk eller???? Hæææææææ:-)

Skrevet

hehe:-) den frekkheten der angelica krever jeg en god porsjon unskyldning for:-) Jeg bor da faen ikke så langt unna at det "erfaringsmessig" tar ett par dager før MMS kommer frem:-)

Skrevet

Sannheten er vanskelig å svelge noen ganger vennen=)

Først må du slutte å sitte på mob, også må du løpe på toppen av fjellet for så å holde mod høøøøøøøøøøyt opp.....mulig den når deg da=)

Skrevet

her er det nok dekning som faen skal jeg love deg:-) Tenker det er du som har sendt den feil , men tør ikke innrømme at du ser like dårlig som ei blind fjellgeit:-)

Skrevet

Nei, nei, her lyser det en rød blinkende lampe når jeg sender til deg, og der står det....................*gamlefar med briller, SKRIV STORT*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...