Gå til innhold

Føler meg ikke gravid!!!:( Flere?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+2 i dag. Føler meg liksom ikke så gravid. Det jeg har igjen av symtomer er litt ømme pupper. Jeg har prøvd å ikke tenke så veldig på graviditeten i det siste. For tankene har da vært MA og SA. Har vært så redd for det,så har prøvd å skyve tankene litt til side.

Så vet ikke om følelsen er borte fordi det kanskje ikke er liv inni der,eller om det er fordi jeg rett og slett prøver å ikke tenke så mye på det.

Skal på UL den 17april. Da er jeg 12 fullgåtte uker.... Så gruer meg veldig til det egentlig. Flere som har det sånn som dette?

Ble veldig surrete og rart,men måtte bare få det ut på et vis... HAFF...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har det akkurat likt som deg er 10+5 og har ikke hatt ett eneste symptom enda, men hadde det helt likt i den første graviditeten og det endte meget bra:) så vi får kose oss med at vi er i god form og alt forhåpentligvis er bra:) sist kjøpte jeg meg en babywatcher, først da jeg brukte den i uke 14-15 så skjønte jeg at jeg var gravid for da fikk jeg hørt hjertelyden:)

Skrevet

Hei...

Jeg er 10+5 i dag, og har det på akkurat samme vis... Jeg hadde masse symptomer tidligere, men nå er jeg kun trett... Til og med puppene har gitt seg med det værste (har bare stikkinger av og til)....

Skal på ul den 16april, jeg gruer meg også litt... Men gleder meg også..

Prøver liksom å tenke, at vis det hadde vært noe galt, ville jeg begynt å blø litt evt mye... Så tror egentlig at alt er greit, men det er svært så negativ og redd man kan bli til tider....

Lykke til på ul, og kos deg videre med voksende mage =)

Skrevet

Godt jeg ikke er alene:)

Det er jo svært så bekymret man skal bli,når man egentlig burde kose seg. Noe blod har jo ikke kommet,så man burde vel bare tenke positivt) Skal på ul dagn før meg du da. Du får si i fra hvordan det gikk. Så kanskje ikke dagen og natta før min ul blir så lang. Hehe...

Masse lykke til

Skrevet

Ja, jeg skal nok holde dere alle oppdatert =)

Er spennede tider... Hehe!! Så vi må bare prøve så godt vi kan å kose oss =)=)

Lykke til du og =)

Skrevet

Da jeg var gravid med førstemann forsvant alle symptomer fra en dag til neste dag (var akkurat 10 fullgåtte uker) Jeg var skikkelig dårlig frem til da, jeg ante jo ikke at det var noe som het ma på den tiden så jeg var bare kjempelykkelig for at symptomene forsvant!! Fikk høre hjertelyd hos JM i uke 14:-)Han er en frisk krabat på snart 3 år!

Skrevet

hei, jeg er i sammme bås!! hehe

føler meg ikke gravid i det hele tatt... eneste er puppene, men syns de har roet seg også!!

skal på UL idag kl 13.15.... gruer meg ja!!! men blir deilig å få sjekket opp!!!

lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...