Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 heisann.er ei jente på 21 år som er alene med omsorgen for 2 barn:)kjekt at det er noen andre i min situasjon,for jeg føler meg ganske alene av og til;)by the way,er i fra stavanger,og har uansett gjerne lyst til å bli kjent med andre mødre!ta en titt innom sia mi,har nettop lagt ut et par bilder:)håper på svar:)ha en fin kveld!!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 hei:DVet hvordan det med å føle seg alene av og til ja,blir litt lange kvelder innimellom-helgene er verst syns jeg hvertfall:p Ska kanskje til Stavanger til høsten jeg,må se hvordan det ordner seg med skole og bhg først..står mellom Stav og Lillehammer..Stav er nærmest hjemme,så jeg vil vel helst dit da..:-)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 ja e så enig med deg streken27:-)!!helgene er verst...uff!!kom til stavanger!det er best;)hehe!!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 det er egentlig det ja,blir nærmest di hjemme og der kjenner jeg folk fra før og:DMen så langt har jeg fått avslag på bhg plass i stav kommune da:-(Men,jeg må nok bare vente til 20 juli når vi får svar på skolen-stress å få vite det så sent!!
marianne3108 Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hei! Hadde veldig lyst til å se på bilder jeg, men fant ingen Jeg er alene med snuppa mi på 2 (er selv 22), studerer på UIS og har veldig lyst til å bli kjent Kjenner ikke så mange her, flytta hit i sommer og er fra østlandet... Send meg gjerne en pm om du vil
marianne3108 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Streken 27: Har du søkt i studentbarnehagen? For nye studenter er søknadsfristen 1 august, du får svar like etterpå... Er stress å få vite alt så sent ja, mn stort sett så ordner det seg på et vis uansett! Lykke til
Gjest Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Fant ingen bilder jeg heller:pMen ja,jeg har søkt i studentbhg og:DOg på studentbolig..Men har ikke hørt noe enda..Fikk svar fra Lillehammer på stud.bolig i dag,at jeg fikk-derfor jeg er litt i tvil-om jeg bare skal satse på det..vanskelig ja!!Lavere snitt på det jeg vil på L,så jeg har vel størst sjanse for å komme inn der..Tenke,tenke:p Hva studerer du da?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 hmm merkeligt!eg har nettop lasta opp,men de må vel kansje bli godkjent elle någe...? eg e fortiden bare hjemmeværende..ar jo en liten gutt på 7.mnd,så!har ikke fullført videregående heller,men har ett år gk formgivning. har jo lyst å gjøre noe videre senere.. men som sagt er det hyggelig å bli kjent med nye!!jeg har en mail adr. [email protected] legg meg til hvis du vil prate!!
marianne3108 Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Syns de er utrolig treige til å fordele studentleiligheter her... Jeg søkte i februar i fjor og fikk ikke svar før i juli, heldigvis positivt svar! Er det familieleilighetene du har søkt på? Jeg går 1.året på førskolelærerstudiet! Hva har du søkt?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Er det sånn at man har fordel om man er alene?Var noen som sa det..Husker ikke hvor jeg søkte:pMå finne igjen den mailen for å se på det:pLitt svimete kan du si:pMen jeg søkte vel på litt forkskjellig-uten om de det står at man ikke kan ha barn i.. Har søkt barnevern og sosionom:-)Trives du på UiS da??Har hørt så mye forskjellig derifra..
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Hei Her er du ikke alene vet du Jeg har også to små alene, er 24 år. Bor ikke i nærheten av Stavanger da, men om det skulle være noe er det bare å rpe ut, trenger igrunn ikke være noe heller, er god på å skravle, hehe ;D Velkommen hit forresten!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 takk for det *lillema*.....åper jeg kan få komme hit litt og tømme meg av og til,for det har jeg behov for iblandt...hehe!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 ganske greit å tømme seg her inne innimellom ja:DOg spør om ting man lurer på og sånn:-)
marianne3108 Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 I blokka jeg bor er 5 av 8 alenemødre... Jeg var ikke alene da jeg flytta hit, men ble alene i desember! Så tror man skal ha et fortrinn hvis man er alene ja... Ja, jeg trives! Er et stort miljø og til tider litt forvirrende syns jeg, men har fått noen gode venner som jeg henger med... Ellers så har vi noen forelesninger på tvers av klassene og det er fint å bli kjent med litt flere enn bare de i klassen
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Vi har alle behov for å tømme oss litt fra tid til annen, noe du helt sikkert får merke ganske kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå