Gå til innhold

Hva i all verden er Slavekoret????


Anbefalte innlegg

Skrevet

FIkk ikke med meg det jeg......:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

google er din venn.

Skrevet

Salvekoret er "helt vanlige" arbeidsfolk som har jobbet med opera bygget disse årene.

Mannen min var med,hehe.

Han kan IKKE synge for å si det sånn;o))

 

Skrevet

+ representanter fra alle landets kommuner.

Skrevet

Det vil si at koret "Slavekoret" sang stykket "Slavekoret" av Verdi, eller har jeg misforstått nå?

Skrevet

Neida, er helt riktig det.

Skrevet

Helt riktig Poamin...

 

Slavekoret= de som har jobbet på operabygget MEN Verdi har også et stykke som heter "Slavekoret" fra Nebukanessar"

Skrevet

"har også et stykke som heter "Slavekoret" "

 

*hihi*

 

Det var jo nettopp slavekoret fra operaen Nebukanesar som "Slavekoret" i Operaen i kveld sang først da... ;-)

Skrevet

ikke bare de som jobbet der men representanter fra kommunen også, som må slave i form av skattepenger! ;D

 

 

Skrevet

Ja du ler du... Helt greit det altså men det virket som om de fleste her inne trodde at "slavekoret" var de som hadde "slavet" for operaen...

 

OG det er jo egentlig helt feil... Selv om sangen de fremførte da altså hadde en dobbel betydning for noen.

 

OM du skjønne rhva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...