Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Salvekoret er "helt vanlige" arbeidsfolk som har jobbet med opera bygget disse årene. Mannen min var med,hehe. Han kan IKKE synge for å si det sånn;o))
Sånn kan det gå Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 + representanter fra alle landets kommuner.
___ Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Det vil si at koret "Slavekoret" sang stykket "Slavekoret" av Verdi, eller har jeg misforstått nå?
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Helt riktig Poamin... Slavekoret= de som har jobbet på operabygget MEN Verdi har også et stykke som heter "Slavekoret" fra Nebukanessar"
Sånn kan det gå Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 "har også et stykke som heter "Slavekoret" " *hihi* Det var jo nettopp slavekoret fra operaen Nebukanesar som "Slavekoret" i Operaen i kveld sang først da... ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 ikke bare de som jobbet der men representanter fra kommunen også, som må slave i form av skattepenger! ;D
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Ja du ler du... Helt greit det altså men det virket som om de fleste her inne trodde at "slavekoret" var de som hadde "slavet" for operaen... OG det er jo egentlig helt feil... Selv om sangen de fremførte da altså hadde en dobbel betydning for noen. OM du skjønne rhva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå