Gå til innhold

Høygravid og konfirmasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden skal man ha på??

Flere enn meg som skal i konfirmasjon før termin? Hjelp, ser jo ut som en flodhest i alt jeg har... Så har jeg ikke så lyst å bruke penger på den ene dagen heller.. Blæ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem... Skal i både konfirmasjon og 3 bursdager den siste måneden... Jeg tenkte å ringe noen av venninnene mine som har vært gravide og spørre om de har noe å låne bort jeg, har heller ikke så lyst til å bruke masse penger på mamma-klær nå, ihvertfall siden det er mitt siste svangerskap.

Skrevet

Hei...

jeg skal i konfirmasjon 11dager før termin, det er jo et helvete å finne noe å gå med, og jeg tener som deg, at jeg gidder jo ikke gå å kjøpe noe dyrt no bare for den ene dagen, har en kjole som er litt stor som jeg brukte i jula, tror jeg kommer til å bruke den, blir ikke kjempe pyntet, men det får holde.. folk regner vel ikke med vi høygravide kommer i skikkelig penstas noen dager før termin.... De får ta meg som jeg er :)

Skrevet

Når man er høygravid er man litt untatt de vanlige reglene om å pynte seg synes jeg: ) Om man kan bruke det man har kan man heller pynte på antrekket med lekre smykker, sko og sminke, så kommer man langt: )

Skrevet

Off, ja...jeg skal:( Kanskje på 17 mai også, så sliter:( Men bruker sikkert bare en av de kjolene som henger i skapet, som er romslige..gidder ikke bruke penger på noe hvertfall, alle syns vel vi gravide er fine uansett?;)

Skrevet

jeg skulle i selskap for et par uker siden, da 3 uker før termin.. jeg bare gikk i en av de litt "finere" mammabuksene mine og en fin tunikatopp/babydoll, og stasja med smykker og sånn. de andre gikk jo i skjorte og skjørt osv men ingen så rart på meg siden jeg ikke hadde det peneste antrekket.. jeg gadd IKKE å kjøpe noe bare for den anledningen. Men det finnes jo endel fine tunikaer og kjoler som kan brukes etter fødsel og da.

Skrevet

Har kommet masse lekre tunikaer og korte, men vide kjoler i lyse farger i butikkene nå. En del av de litt nostalgiske, - hvite med litt heklet krimskrams. Mange kjempefine!!! Kan matches med en tynn jakke som man feks knepper på øverste knappen. Fine klær, som passer også når den lille har kommet ;)

Skrevet

Har en bukse og en topp som er kjempefin egentlig til sånt bruk som jeg håper passer når jeg skal i konfirmasjon og på 17.mai......hvis ikke tror jeg det blir en kjole jeg har i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...