Gå til innhold

Noen med gode erfaringer fra bruk av Pearly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilbud om å kjøpe en men vil høre med dere før jeg bestemmer meg helt.... Det er dem minste av dem (ikke lady- ellerbabycomp men den lille vhite)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte min i 10 mnd og syns det var helt supert. Hadde ikke villet gjort det om jeg ikke ville ha flere barn, litt for usikkert til det. Men veldig lett å bruke og godt å slippe hormoner. En ekstra bonus var jo det at siden jeg helst måtte holde senga hele natta for å få mest mulig nøyaktige målinger, så måtte mannen min opp for å ta seg av unger som grein om natta - helt topp! Men så etter 10 mnd fikk jeg eggløsning flere dager tidligere enn normalt... Visste jeg ble gravid den dagen jeg målte høy temperatur... Men det var ingen krise. (Nå som jeg ikke vil ha flere barn har jeg sterilisert meg og ville ikke drømt om å bruke Peraly, eller noen annen prevensjon for den sags skyld...).

Lykke til med valget!

Skrevet

Takk for svar!

Her er det ingen kris eom det skulle dette ut en ny bebis... Er bare lei av hormonene! Og klart det er et pluss at man helst ikke skal stå opp om natta! Hehe.... Da tror jeg at jeg går for det ;)

Skrevet

I så fall er dette et supert alternativ. Håper du blir fornøyd med valget! Og så er det jo et annet pluss med dette at du etter å ha brukt den noen mnd vet når du får mensen. Greit å bli bevisst sin egen syklus også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...