Gå til innhold

April: en samlet gratulasjon til alle bursdagsbarna!!

Trollmor1

Anbefalte innlegg

Er så sjelden jeg logger meg på for tiden, og rekker liksom ikke så mye på mine svippturer- så gratulerer like greit alle sammen i et og samme innlegg! ingen nevnt, ingen glemt!!

Litago har bursdag 20. og jeg har så vidt begynt å planlegge... har egentlig jobbehelg, men har nå fått ordnet meg fri natt til mandagen, så da trenger jeg bare sove noen få timer på selve dagen, og så kan vi ha voksenselskap på ettermiddagen. Og så får jeg levere i barnehagen mandagen og se reaksjonen hennes når det er ballonger til henne på porten :-)

Litago har sett frem til bursdagen sin i noen måneder allerede! Daglig får jeg høre at hun har bursdag før søstra, og da blir hun sånn år (holder opp tre fingre), men nå er hun bare sånn ( holder opp to). hihi, hun nekter helt å si to og tre... men i det minste kan hun telle på fingrene :o)

Jeg spurte hva hun ønsket seg til bursdagen: bamsekake og skivemat!! Skal tro om ho mor klarer å innfri slike høye krav??? Ellers får hun hjemmesydde gaver i år, siden mammaen har oppdaget symaskinen- henger inne på sykroken til øyet er stort og vått!! Har sydd bursdagskjole, og holder på med div dukkeutstyr.

Men altså: det jeg egentlig skulle med dette innlegget var å rope høyt HURRA for alle bursdagsbarna!! håper alle får en fin dag!!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HIPP HURRA for alle april barne og snikene. Håper alle får en fin dag med pakker og kaker.

GRATULERER med dagen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn er du også der?? Har du samme nick der også? (Det har ikke jeg.. ) -Ups..ikke meningen å kuppe tråden.. *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...