Brillemamma Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Er det ett hardt studie? Og er det mye fremføring? Altså, om man må skrive oppgaver og holde foredrag om det foran mange mennesker? Det er det jeg har litt angst for... Takler ikke framføringer... Er liksom det som holder meg tilbake fra å begynne...(
*ale* Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Er en del fremføring ja.. En del pedagogikk på studiet og dermed må man trene litt.. Som sykepleier må man ofte undervise i jobben også.. Var livredd når jeg gikk spl skola, nå elsker jeg det, gjør meg ingenting å holde foredrag for 300 stk.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Nei, ikke hardt i det hele tatt. Med fremføring vet jeg ikke. Jeg gikk for 10 år siden, vi hadde et par fremføringer. Men det kan være annerledes nå og det varierer veldig fra skole til skole. Pbl-læring med gruppe og framføring er veldig in i tiden da, tar videreutdanning i psykiatri nå og der er det en del framlegg.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg er snart ferdig med første året. Her hvor jeg går er det veldig mye fremføringer, men tror det varierer på de ulike universitenetene/høyskolene. Det er vel ikke det vanskeligste studiet, men her hvor jeg går har det vært høy strykprosent og flere har måttet slutte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå