Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg på dag 13... ved gjennomsnittlig syklus så er jo EL rundt disse dager, men jeg har merkelige sykluser så det er egentlig ikke like lett å vite når den er. Men i dag har jeg hatt murringer og sånn, så jeg tenkte det kunne hende... så i kveld skulle jeg forføre min kjære mann, siden det ikke hadde blitt noe hygge siden forrige dagen...

MEN i ettermiddag så kunne min kjære mann fortelle at han begynte å bli syk... men han var jo ikke vond å be når jeg lokket han med inn på rommet i kveld allikevel. Men vi stod på og stod på, men jammen kunne vi se langt etter utløsning... åååååååååhhhhhhhhhhhhhh... kjente jeg ble rimelig frustrert... så etter en stund gav han opp stakkar:o( og jeg stormet på badet og tok en EL-test, som heldigvis viste negativt!!! Da jeg stod der og ordnet med testen kom han tassendes inn, mumlet noe og avsluttet med at han var så kvalm... og nå har han feber og ligger her innpakka i dyne... GUUUUUD, jeg har såååå drårlig samvittighet!

MEN jeg har jo drukket myyyye vann i kveld, så hvor mye jeg kan stole på den EL-testen er jo jammen ikke godt å si? Får inderlig håpe at ikke denne ppen er kjørt nå altså... har jo egentlig lange sykluser, så vi får satse på denne også er det;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk ja! Huff, forstår godt at du er frustrert. Akkurat denne ppen er det kanskje "godt" (misforstå meg rett!!:) at du har ujevne sykluser, da får du kanskje en ny sjanse om et par dager. Krysser fingerene for dere!

Hvilken pp er dere i?

Skrevet

Vi får satse på det er en lang syklus denne gangen og... hihi.. blir litt frustrert ja...

Blir litt feil å regne pper med meg egentlig, for noen av periodene er rundt 45 dager:o( Men vi begynte i slutten av november. Ble gravid i 2 pp,men mistet veldig tidlig... så ble det en lang pp igjen etter saen, og så er det denne ppen da... hihi... så ikke godt å vite hvor lange de er... grunnen til det er at den ppen jeg ble gravid så testet jeg positivt på dag 26! Forstå det de som kan... hihi...

Men så brukte vi 2 år på lillegutt, så blir jo engstelig for gjentakelse vet du.. Selvom 1,5 av disse 2 årene ventet jeg på å få mensen tilbake etter p-pillebruk. Så hadde jeg en 3-4 ujevne pper, før jeg ble gravid med lillgutt:o)

Du da?

Takk for lykkeønsninger:o) Og lykke til du og!

Skrevet

Ser nå at det er du som har laget det innlegget angående p-pilleslutt... så da er det vel 1 pp dere er i da?

Masse lykke til da!

Skrevet

Nå er det helt sikkert at det ikke blir noe mer action i kveld... han spyr som en gal stakkar... jaja, får satse på laaaang syklus da;o) i allefall noen dager...

Skrevet

Jeg har sykluser på 28 dager, men tester ikke positivt på EL før dag 17 hver gang....Så er du lik meg så har du enda noen dager på deg...he he...stakkars mannen din...ikke bare bare å være prøver

Skrevet

Da håper jeg at det ikke er det som er i gjerde helt enda... det murrer litt skjønner du. Og puppene er småømme... MEN hadde jo det hele forrige pp og, og den var på 45 dager.

Gubben er syk i dag og, så vi får håpe at han enten orker i kveld, eller at jeg har sen EL ja:o) Dag 17 er jo supert...hihi...

Nei, det er ikke bare enkelt å være prøver nei:o( hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...