Gå til innhold

Forlatt av barnefar i uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro at det er sant men,samboeren min har altså bare gått fra oss, fra før har vi en datter på 3 år, og vi har vært sammen i snart 5 år. Han ville leve livet nå sier han, i en alder av 28år. Igjen sitter jeg alene med snart 2 barn, han er iskald mot meg,og har inget ordentlig svar på hvorfor. Noen som er i samme situasjon som meg?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er langt i fra i samme situasjon som deg....Men får utrolig vondt når jeg hører om slikt. Det må være en enorm fortvilelse du føler nå....

Kan ikke skjønne annet enn at dere må snakke sammen. Kan jo virke som han plutselig har fått litt panikk for at han har blitt veldig satt og at livet nå er "over".

Ønsker deg lykke til, og håper dere finner ut av det....

Skrevet

Det var utrolig trist at han gikk fra deg når du trenger han mest. Hadde dere problemer eller gikk han helt uten grunn? Jeg har en venninne som er gravid og hennes samboer fikk kalde føtter og vil ikke ha barn så han bare forsvant uten å si et ord.. Men dere har jo barn fra før så det var merkelig av han ... Prøv å snakke med han og finn ut grunnen. Jeg ønsker deg lykke til.

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til videre. Kanskje dere finner sammen igjen, kanskje ikke. Du vil uansett klare deg og være en flott mor for dine barn!

Skrevet

Hæ? Er det mulig? Dere må jo ha hatt noen problemer forut for dette, ellers er det jo heeelt sykt dårlig gjort av han...

Håper virkelig han tar til vettet igjen og at ting ordner seg...

Skrevet

For en dust han er da :( Får håpe han tar til fornuft, det er jo helt forferdelig å gjøre noe sånt. Håper du har familie eller venner i nærheten som du kan støtte deg til, viktig å ha noen å snakke med i en slik situasjon.

Skrevet

For en utrolig vanskelig situasjon han har satt deg i! Kanskje som noen skriver lenger opp her at han har fått litt panikk rett og slett og da kan det jo tenkes han vil komme på bedre tanker når barn nr 2 kommer til verden. Uansett er han jo nødt til å gi deg en forklaring på hvorfor han velger å gjøre dette nå. Håper du har et godt nettverk rundt deg om kan stille opp og hjelpe deg i tiden framover!

Skrevet

Leve nå?????? Er han helt stein stoke dum...? Huff bare merker pulsen stiger når jeg hører om sånne idiotiske duster....

Er ikke i samme situasjon selv, men har en sønn på 3 år, har 5 uker igjen, og vi også har vært sammen i 5 år, og min samboer blir 28 han også...

Hvis han hadde forlatt meg nå, nei du da hadde jeg litt rasende! Spes med den dumme kommentaren om å leve nå!

Det hadde han jammen meg god tid til før, tror ikke han er voksen og skjønner verdien av familie. Han er jo ung og da, han har god tid senere også til å leve.. Dessuten går det ann å leve selv om man har unger, man må bare tilrettelegge det og planlegge lit mer!

Det å reise kunne han i det minste ventet litt med eller kommet med før?????

Hvorfor være så ondskapsfull og sette deg i denne situasjonen, også NÅ?????!!!!???? Spes hvis det er uventa!

Skrevet

Hei,

Huff .. dette var trist! Denne mannen høres jo veldig umoden ut

Håper ting løser seg for dere .. siden dere har (snart) 2 barn sammen!

Hvis ikke, skal du nok se at du vil klare deg godt allikvel!

Ønsker deg ALL lykke videre!!

STOR klem fra DollyD

Skrevet

Gikk han bare uten noe skikkelig grunn annet enn at han vil leve livet? Lever man ikke FOR sine barn... Hmmm... Stakkar deg og dere! Stå på og vær sterk, lykke til fremover, håper du finner en ANNEN etterhvert som du kan dele livet ditt med!

Skrevet

Å jada!

Men jeg venter nr 3...

Er 33+4 i dag.

Vi har en gutt på snart 7, og ei jente på 4 fra før. Han er 34 i år... Ble plutselig kompiser og festing som var tingen for litt siden( ca et 1/2 år fra i fjor sommer og litt over nyåret). Nå har han ikke de kompisene lengre, men derimot har han startet eget firma, og han ser barna i ca 20 min (toppen) om morgenen, da han kjører jenta vår til b.hg, fordi jeg ikke har bil for tiden...

Med nytt firma blir det gjerne ikke noe 8-16 jobb, og slik har jeg ikke tenkt å ha det. Ikke for barnas del ihvertfall...

Så slik som det har vært i det siste, har jeg fått en "gi-faen-holdning" til ham, og interesserer meg ikke det spor for hva han driver med... Det blir nok hans tap. Synd for barna, ja, så klart, men de ser ham jo ikke!

Vært så mye tull den siste tiden, at følelsene er så å si borte. Vet ikke hvordan han har det, men han gir inntrykk av at det er følelsesløst fra hans side også... Han har forresten bodd til en kompis i 11 mnd nå... Vært en del frem og tilbake, men jeg ser hvor det ender...

Skrevet

Hva mener han med å "leve nå" da?

Gå ut på byen og dra andre jenter?

Skrevet

uff leit :( fikk litt tårer i øynene av dette, usj. sambo syns også det hørtes leit ut. håper samboern din våkner snart og ser at det faktisk er dette som er å leve livet..

lykke til!:)

Skrevet

Han kan da ikke bare dra uten å gi deg en skikkelig forklaring. Det fortjener du da virkelig etter 5 år. Og hvem sier han skal slutte å leve for det om dere får et barn til? Han kan da vel fortsatt treffer venner og gå ut en gang i blant, selv om det ikke blir hver helg. Og så er det jo mye artigere når en først går ut når det ikke blir så ofte at det blir en vane.

En annen ting er jo at spebarns tiden er kjempe herlig, det er jo da det føles som livet virkelig starter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...