Gå til innhold

Hvor kommer vi fra?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer fra Stav, bor i Sandnes...er 14+5 idag:) har fått litt mage, og MYE rompe!

Skal til UL 9 mai, og gleder meg nesten ihjel t å få vite om d er en jente eller gutt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer fra Stange opprinnelig, men bor nå i Vestby. Er 24+2 idag. magen vokser. og større pupper - hehe:) skal ha en jente og har akkurat vært på tilbudssalg på Princess og babyshop idag:D

Skrevet

Jeg bor i vefsn...er i min 26.uke,og venter en gutt :-)

Skrevet

Kommer fra Stavanger, bor i Lørenskog. Venter førstemann(?) 4.sept. Fikk ikke vite kjønn på UL.

Skrevet

Bor i Bergen, er 13+3 i dag. Venter nr.2, har gutt på 5 fra før. Alene med begge to. Lurer på når jeg skal treffe mannen i mitt liv...

Gått ned 2 kg, selv om magen er blitt større og puppene er økt fra C til D.

Har ikke fått UL-tid enda, lurer på hvor lenge det går før man får det?

Skrevet

hei! fra flekkefjord her! er 16+2 og har fått ei lita kul:)

Skrevet

Fra Bergen her:) Er 23 uker og har fått masse mage, rompe og enda større pupper:)

Skal ha en liten gutt og gleder oss masse til det:)

Skrevet

fra drammen,bor nå i sande. er 18+3 med gutt nummer 2. åja....magen syns ja....

Skrevet

Vi bor i Trondheim, og jeg er 24+1 i dag. Har 2 jenter fra før på 13 mnd og 2 år og 10 mnd. Venter visstnok enda ei jente, så gubben vil få det stritt oppover årene:)

Skrevet

Jeg er fra Porsgrunn, men bor i Kragerø:) Jeg er 24uker idag og venter nr 4 ;) Mage vokser og det gjør puppene og gitt:) hehe

Skrevet

er fra tr.heim, bor i oslo, men skal hjem til tr.heim i juni. er 23+5 og venter vår første baby, jente :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg e fra bergen er 22+3 vi ska få en liten gutt 16 augusti.

Skrevet

kommer fra Stavanger,men bor i trondheim. Er 20+1. Fikk vite på UL at det er 90% sjans at vi får ei jente. Hun skal hete Bethina. skal dra å få 3D bilde av babyen i slutten av mai,så da vet vi med sikkerhet på hva det blir.

Skrevet

Hei!

Eg bor i Haugesund og e idag 21+3 på vei. Vente første barn og de seie det e ein gutt! Glede meg masse, augustbarn her!

Skrevet

Kommer fra stavanger, men bor i Tønsberg. Andre vestlendinger på østlandet?

Skrevet

Er fra Akershus/ Oslo, og bor i Oslo.. Er nå 12+3. Magen kom allerede i uke 7, og nå klarer jeg ikke å skjule den på jobben lenger, for den stikker seg fram selv under vide tunikaer..=) Gleder oss kjempemasse til bryllup i juli og bebi i oktober!

Skrevet

Jeg er fra Sandnes og Stavanger men bor for tiden i Sandnes og jobber i Stavanger...:) 17 uker igår og termin 23 sep 2008....:)

Skrevet

bor i tønsberg... er bare 12 uker men!

Skrevet

bor på Fitjar, er 20 uker og venter en gutt 7 september=)

har ei jente på 3 fra før=)

• 1 måned senere...
Skrevet

Bor i Vefsn. Uke 23 nå.

Skrevet

Bor i Ålesund og er i uke 17.

Skrevet

Bor på Råholt, er i uke 28 imorra med en gutt som ventes 15 august.

Skrevet

Gjøvik/toten :) venter et lite nurk i oktober, vet ikke kjønn ennå.. spent :)

Skrevet

Kirkenes å e i uke 16 :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...