Gå til innhold

Har alle babyer som sover hele natten?(9mnd+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at alle har fått nattavvent sine små rundt 6 mnd, og at det bare er vi som har mislyktes og enda holder på med nattamming...mini er 9 mnd, og vi har bare ikke fått til avvenningen enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, alle har ikke det. Men det føles sånn når du er midt oppi det.

Min eldste sov ikke rundt før han var nærmere 1,5 år.

To av de som er i barselgruppa mi har barn som er 3 år og sover fremdelse ikke rundt.

Så nei, du er absolutt ikke alene, hvis det er en trøst ;)

Skrevet

Litt trøst er det ja...:o) selv om jeg håper mini har tenkt å sove rundt snart, og i hvert fall lenge før han blir 3 år!

Skrevet

Hihi du har lenge igjen til 3 år, så muligheten er stor for at det skjer før den tid ;)

Skrevet

Lillemann her er 8 mnd og han sover ikke hele natten, det varierer fra 1-3 gang per natt:(

Vi har prøvd litt men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. Så hvis noen har noe tips, så er jeg åpen for det.

Taktiken vi prøvde i natt var å kun ta han opp å trøste han når han våknet på netten, uten om kl 2.30 da fikk han mat. Dette har fungerte bar i natt og det tok ca 5 min å få roet han når han våknet. Så vi skal prøv dette noen netter nå så får vi se.

Skrevet

Jeg ammer lillegutt 1-2 ganger om natta, og han er 9 mnd :)

Ser ikke ut til at vi slutter med det første heller..

Skrevet

Min sover absolutt ikke rundt, hun får ikke mat på natta, men hun våkner forde.... holder på å bli gal.. i natt var hun våken fra 02 til 04.30.... flott... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å skjønne at om natta SOVER man.... tips tas imot med STOR takk for dette er jo ikke holdbart særlig lenger. Det har forresten vært sånn i 4 mnd nå. Før det sov hun rundt!!! Så begynte helvete....

Skrevet

Snuppa mi er 9,5 mnd og sover absolutt ikke hele natta enda...begynte sånn smått med nattavvenning når hun var 7 mnd, men med tenner som spratt ut hele tiden og litt sykdom ble det desverre ikke vellykket. Ammer nå 2-3 ganger i løpet av natten...noe vi har en plan om å få kuttet til uka!men må innrømme at jeg gruer meg...

Skrevet

Føler med dere andre som har det på samme måten, men må innrømme at det er godt å høre om at det er flere av oss!

Dere som sier dere enda ammer om natta, har dere tenkt å slutte med det snart? og hvordan? liker ikke skrikekurer...

HI

Skrevet

Nei, har inegn store planer. FGrunnen er at lillegutt er skrubbsulten når han våkner, og vann har ikke hjulpet det grann. Det eneste vi har gjort i det siste, er å innføre et ekstra måltid på dagen, også gjør vi ALT for at han skal bli stappmett på kveldsgrøten (synger og danser og gir han nye leker så han gaper over skjeen automatisk) :) Det har hjulpet litt. Men vi stresser ikke.

Skrevet

Vi har som sagt tenkt å prøve å kutte nattammingen neste uke...blir nok å bruke Karin Naphaugs hysj-metode. Er selv ikke særlig glad i skrikekurer, og synes denne mtoden virker "snillere"...Pappan blir da å sitte inne hos snuppa til hun roer seg/sovner, for vi vil ikke la henne ligge alene og skrike...Var denne vi begynte med sist når vi måtte avbryte, så får bare håpe det går bedre denne gangen!

Skrevet

Ok,takk for svar!:o)

Den hysj-metoden virker jo grei, mulig vi også prøver den etter hvert. Men som deg,korsika,orker vi ikke å stresse...håper enda på at det skal gå av seg selv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...