Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 har hatt min første syklus etter jeg fjerna HS...den var på 35dager. Men siden jeg kun har hatt en syklus..så vet jeg ikke om den neste også er på 35 dager.. ser at de fleste ELtest pakker har 7testpinner...men man kan kjøpe flere sett. på bruksanvisningen står det at vist man har 28dager(gj.snitt) syklus skal man begynne å teste på dag 12.....og på 35dager skal man begynne å teste på dag 19. nå skal jeg komme fram til spm mitt... det jeg lurte på er om at det er noen her inne som har brukt 2sett med ELtester (altså..mere enn 7testpinner) for å finne EL i en syklus... har jo ikke pepp på når jeg har EL...(litt krise siden sambo er hjemme en mnd og borte en mnd pga jobb:/)
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 12. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2008 + hva er erfaringene deres me testpinnene/stavene på billigetester.no?? (ikke CB sine..men de som er billigere)
ticalinda Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hei, Jeg har aldri brukt mer enn to testpinner hver syklus før jeg har funnet el. En pakke har derfor som regel vart 4 sykluser.... Men nå hører det med til historien at jeg får sterke smerter i eggstokkene ved eggløsning så jeg merker godt når den er på vei. Fra eggløsning til mens går det like mange dager hver måned, så når du har funnet el en gang, og har stabile sykluser, så vil du kunne finne el normaltvis før du har brukt opp en hel pakke.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå