julenissen Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Kan ikke kristen folket la de homofile i fred? La dem nå gifte seg dersom de vil!
julenissen Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Blir faktisk ganske så provosert jeg.... og ikke minst flau på deres vegner.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Ja det er rett og slett pinlig. Blei flau når jeg så nyhetene idag. Sånt skulle ikke finnes i Norge idag.
julenissen Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Skulle tro de var hjernevasket. Kan de ikke akseptere at vi velger å leve våre liv ulikt, men har rett til de samme "godene"?
ifie Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Litt av greia er vel at de skal kunne gifte seg i kirka også, da er de jo inne på de kristenes "territorium" og de blir nødt til å forholde seg til hverandre...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Kjente jeg blei skikkelig hissig når de intervjua et nek på den bussen. Hu sa at hu suntes det var så fælt at barna skulle lide fordi foreldrene ga etter for lystene sine. Oh my god! Det er vell slike folk som trur at homofile ikke gjør annet en å pule rundt å tenke på sex.
julenissen Skrevet 12. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2008 De blir vell strengt tatt opp til presten i den enkelte menighet? Det finnes da forsatt prester som ikke vil vie noen som har vært skilt, eller døpe barn av ugifte. Hele poenget med at de homofile vil ingå ekteskap i steden for partner skap, er jo fordi det ikke er likestilt med ekteskap i lov og rett.
Gjest ->>- Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Forslaget som er lagt fram nå innebærer bare at trossamfunn skal kunne velge å vie par av samme kjønn, ikke at de skal tvinges. "De" er forresten ikke inne på kristnes territorium; "de" er også kristne. De færreste homofile som insisterer på kirkelig vielse er spesielt hedenske vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå