stinesupersøt_24 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 jeg har sååå sykt med angst om dagen ang fødselen.jeg blir helt gåen i kroppen av å tenke på det..fyf..men nå er det jo snart over og jeg håper det går fooort:)
snuppelura_jente3 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Hei du Jeg har også termin 6. mai.. Har to barn fra før, men gruer meg også til fødselen til tross for to relativt greie fødsler fra før.. er vel sånn med de fleste av oss.. ingen av oss som gleder oss til den smerten.. men det er jo verdt det i etterkant når nurket er ute.. og ikke bare at du har et herlig nurk i armene, du har kroppen din for deg selv igjen.. som jeg gleder meg vanvittig til... ligge på magen.. ikke lengre andpusten av å snu seg fra høyre til venstre side... Mye kjipt med fødsel.. men vekter man det positive med det negative.. så er det ikke tvil om hvilken vei vekten tipper.. vi får trøste oss med det ) Lykke til!
stinesupersøt_24 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 tusen takk for det:) det gleder jeg meg også til..og få kroppen tilbake.men ikke minst til og få holde lille mini i armene.jeg har ei på 6 år..så jeg vet hva en fødsel innebærer..så derfor gruer jeg meg noe vanvittig... masse lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå