Safir Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Ehhh...jeg er ikke veldig teknisk av meg og må innrømme at jeg har ikke knekt koden med å få avgårde en pm her inne. Noen som kan oppklare mysteriet for meg? På forhånd tusen takk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg vet ikke om jeg gjør riktig, men det funker. Jeg klikker på nicket, det står det legg til som venn, klikker der, vips i vennelisten og da klikker jeg på send melding. Jeg sender en til deg også kan du prøve å sende tilbake.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Du trenger ikke å legge til som venn heller:-) Det er bare å trykke på nicket, og deretter der det står send melding.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Ja selvfølgelig. Men hun som spør har ikke åpnet for at man kan sende meld. og da må man via venneliste først,...... tror jeg????
Gjest Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg måtte ikke det da jeg sendte først gang i alle fall:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Ok, men jeg prøvde å sende henne (safir) en pm og da fant jeg ikke send meldig.... Men for all del, disse øynene skulle hatt briller for lenge siden:o))
Safir Skrevet 12. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2008 Hun jeg skal sende melding til står det ikke send melding på. Men på andre ser jeg det gjør det....Så kanskje jeg må legge til henne som venn først da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Ja, det var det jeg måtte med deg. For i profilen din må du åpne for meldinger. Jeg skal sjekke hvordan dette er så kommer jeg tilbake med svar:o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Du går på din side, så på rediger profilen din. Midt på siden står det postboks. Og så må du krysse av på om du vil at andre kan sende deg meld. Deretter må du trykke på lagre eller oppdater.... Og vips kan vi sende deg meld. også)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Da har vi vel litt riktig begge to:-) Ser ut som man kan sende en pm uten å legge til vennelisten, så lenge vedkommende har åpnet for dette i profilen sin. Hvis ikke må man sikkert legge til som venn først:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå