Plutseliten :) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Haha..ikke i min....men det heter en bok jeg fant i dag da jeg hadde opprydding. Den ble kjøpt inn da eldstejenta var yngre og skulle fått et søsken.... Har ikke bruk for den mere,det er helt sikkert Vil en av dere gravide damer med vordende storesøsken ha den?? Passer for de fra 2-4-5 års alder tenker jeg....r
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 jeg vil jeg vil jeg vil...... :-) men jeg kan godt stå bakerst i køen :-)))
Plutseliten :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Førstemann....om ingen vil sloss da
phantomet Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Den boken er deg vel unt min venn.... Og den er fin! For den koste junior seg masse med da Måka hadde hybel i magen. Og storesøskene før ham da han var hybelboer... Nå hender det rett som det er at storesøster eller storebror leser den for både Måka og Junior, til stor glede og fryd... Og siden den har vært lest så mange ganger kan de eldste tre den utenat..
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 om ingen vil sloss, så gleder jeg meg veldig :-)))
Plutseliten :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Da kommer den til deg i løpet av neste uke )
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2008 Du kan få bli med du og da!! Stor Norgespakke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå