familieliv Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Bare fra igår så har bebisen blitt mye mer rolig i magen... Kjenner hun beveger seg men langt i fra så ofte som hun pleier... Er det vanlig at de små blir roligere når fødsel nærmere seg eller bør jeg ringe føden..?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg merket i allefall ingen forskjell sist...men om du ringer føden har de nok et fornuftig svar...eller hjelp....
gullunge+1imagen Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Kan jo hende bebis merker at det er noe på gang? hi hi, så spennende! Oppdatering takk! Ellers så er det visst sånn at det er litt liten plass inni der helt mot slutten, som gjør det vanskelig å bevege så mye på seg, så bruker nok å være litt mindre bevegelse:) Er det derimot slik at du plutselig slutter å kjenne noe bør du være obs litt fort tror jeg nok.. Lykke til:)
familieliv Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Hei dere og tusen takk for svar:) Har drukkit kallt vann og spist is og fått mer respons fra lilljenta. Har en liten misstanke om at hun ligger med ryggen ut og sparker innover... derav mindre følelse av bevelgelse. Føler at hun beveger seg så jeg er roligere nå Kommer absolut ringe føden hvis hun blir stille. Ha en fin kveld:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå