mei&mi + marcus :) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg fant ut i går at jeg er gravid, er så langt som 3 uker og 6 dager på vei..hehe... Men problemet er at jeg har sååå sinnsykt vondt i korsryggen og nedover i beina, klarer nesten ikke å gå, og vondt nederst i magen, masse mensmurringer kjennes det ut som. Føles som om mensen kommer hvert øyeblikk... Hva er det som skjer??? Er vel ikke normalt å få vondt i ryggen så tidlig vel??!! Sist gang fikk jeg vondt i ryggen i uke 7 ca. Hadde en MA for 4 mnd siden, så er veeldig bekymret.. Noen som vet hva som skjer med meg??
minami Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Dette med ryggen kan jo veldig godt komme så tidlig, og det er jo ofte sammenheng mellom ryggvondt og mensvondt. Jeg hadde også veldig mye vondt i magen spesielt i starten, husker jeg ringte legevakten en gang for jeg var så bekymret:) Du må iallefall prøve å få slappt mye av og kanskje få trent rygg og bekken litt? Gå til behandling allerede nå. Håper det kommer til å gå bra, gratulerer:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Takk for det.. Så det er normalt altså?? Det var jo på en måte godt å høre.. Var til kiropraktoren min i formiddag, og han knakk i korsryggen på meg. Ble mye verre utpå ettermiddagen.. Men det er vel kanskje fysioterapeut som er best å gå til? Alt man må igjennom da..hehe..
ツWonderfull Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 kiro funker for meg Er vondt etter å bli knekket opp, fordi det er ømt, men så blir det bedre igjen...
mei&mi + marcus :) Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Ja, jeg har gått til han i over ett år så det vet jeg.. Takk for gratulasjon! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå