Gå til innhold

Okei?? Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut i går at jeg er gravid, er så langt som 3 uker og 6 dager på vei..hehe... ;)

Men problemet er at jeg har sååå sinnsykt vondt i korsryggen og nedover i beina, klarer nesten ikke å gå, og vondt nederst i magen, masse mensmurringer kjennes det ut som. Føles som om mensen kommer hvert øyeblikk...:(

Hva er det som skjer??? Er vel ikke normalt å få vondt i ryggen så tidlig vel??!! Sist gang fikk jeg vondt i ryggen i uke 7 ca. Hadde en MA for 4 mnd siden, så er veeldig bekymret.. :(

Noen som vet hva som skjer med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med ryggen kan jo veldig godt komme så tidlig, og det er jo ofte sammenheng mellom ryggvondt og mensvondt.

Jeg hadde også veldig mye vondt i magen spesielt i starten, husker jeg ringte legevakten en gang for jeg var så bekymret:)

Du må iallefall prøve å få slappt mye av og kanskje få trent rygg og bekken litt? Gå til behandling allerede nå.

Håper det kommer til å gå bra, gratulerer:)

Skrevet

Ikke noen råd men et stort GRATULERER:)

Skrevet

Takk for det.. :)

Så det er normalt altså?? Det var jo på en måte godt å høre.. Var til kiropraktoren min i formiddag, og han knakk i korsryggen på meg. Ble mye verre utpå ettermiddagen.. Men det er vel kanskje fysioterapeut som er best å gå til? Alt man må igjennom da..hehe..

Skrevet

kiro funker for meg :)

Er vondt etter å bli knekket opp, fordi det er ømt, men så blir det bedre igjen...

Skrevet

gratulerer glemte jeg å si!

Skrevet

Ja, jeg har gått til han i over ett år så det vet jeg.. ;)

Takk for gratulasjon! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...