Gå til innhold

nærmer fødselen seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noen stikkende smerter helt nederst nede..har hatt dette til og fra den siste uka..

For to dager siden tror jeg at slimproppen gikk, selv om jeg ikke kunne se noe blod i det som kom ut...

har kjent skikkelig mye nedpres, og hatt kynnere, eller begynnende rirer med 10 min mellomrom for noen dager siden og, men så stoppet det opp igjen...

Har termin 24. april, men folk sier og jeg er sikker på at hun er nødt til å komme før...for jeg er veldig veldig stor i magen, og magen min er nesten mellom beina føler jeg...

 

Kan noen si meg om de har hatt det på samme måte i tiden rett før fødsel ?

 

Lurer fælt på disse stikningene, hva det kommer av. eg kjenner at det ikke har noe med bekkenløsning eller noe sånt å gjøre...

Det kjennes ut som ungen er på vei ut på en måte....

Stikker skikkeli ei lita stund, og så forsvinner det like fort....

HJelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sånn stikkende smerter... Til å begynne med trodde jeg det var armene til babyen som "romstrerte" der, men dette gjør jo vondt.. og det stikker. Det kommer og går.. Men igår kveld startet det skikkelig. Magen var stein hard og babyen var fryktelig urolig.. Disse stikkingene helt nederst kom og gikk hele tiden. Var ikke noe regelmessig med dem heller.. Løp konstant på do, men det kom liksom ikke noe særlig.. en liten dråpe eller to... Har ikke sett noe til noen slimpropp jeg da... Men har en økt mengde utflod om dagen...

Ting roet seg utpå kvelden, men når jeg sto opp idag var det på`n igjen.. Det gjør ikke sånn "vondt"... bare ubehagelig liksom.... Før jeg spiste frokost var jeg kjempekvalm, og etter maten fikk jeg skikkelig mageknip... Noen som har følt seg sånn?? Er det et "tegn" på at ting snart skal starte?? Er i uke 38+1 idag.. og vet jeg har en stooooor baby i magen på over 4 kg allerede... Skulle jammen ønske han kom nå.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen på dere skriver her. Har hatt en del stikking i underlivet og har hørt at det skal være livmortappen som modner. Har termin 24 april men har mer kynnere og menslignende smerter om dagen. Har en følelse på at hun kan komme før.

Hadde mye vondt i natt og i dag kommer det og går, men det kjennes jo ikke ut som veer heller.

Ikke lett dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiv meg på denne tråden æ å:) har å termin 24 april:)

min lille frøkne har snudd seg ned, men har ennå ikke lagt seg nedi bekkenet ordentlig, slik at om vannet går nå må æ legge mæ ned uansett hvor æ e å ringe etter ambulanse :( dessutn fikk jeg vite på fredag at magen ikke har vokst på 2 uker, vekstkurven har flatet helt ut, det gjør den jo normalt sett når barnet legger seg nedi bekkenet.... om ho ikke e kommet på torsdag skal æ til JM på kontroll og UL på fredag... litt bekymra ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 29 april...

Men vi får vel bare gå å vente på et sikkert tegn på at ting er i gang... Begynner å grue meg litt hvis babyen nærmer seg 5 kg... Har barn fra før, men hun er 10 år nå og ble tatt med keisersnitt...

 

Idag får jeg prøve å knipe litt.. siden foreldrene mine kommer på besøk. Mamma er liksom litt sånn hønemor som bekymrer seg masse for barna. Fikk klar beskjed om at hun IKKE ville vite om jeg dro på sykehuset.. men fikk gi beskjed når alt var over. Hun bekymrer seg så masse hele tiden..hehe...

Blir ikke lett å gå her med besøk når magen kniper, kynnere og en steinhard mage..hehe... prøve å spille litt for dem da...hehe..

 

Ønsker dere alle lykke til i innspurten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. stikkende smerter, sakset dette fra baby-gaga uke 38:

 

"If you're feeling sharp shooting pains instead of tingles, this would be your extra-evil-but-adorable baby pressing on your oh-so-very sensitive sciatic nerve. All we can recommend is some wincing, sitting down, and putting your feet up."

 

http://pregnancy.baby-gaga.com/calendar/week38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...