Gå til innhold

Shit! KAN ikke føde for tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og legen og sykehuset mener at jeg sikkert gjør det.

De sier nå mye rart, men det stresser meg noe sinnsykt.

Mannen min har eksamen i løpet av de to ukene før termin og så igjen etter to uker. Kan jo ikke klare barselen alene med en på 20 mnd.

Det positive med det hele er jo at stress stopper rier, så hver gang jeg blir stressa av maserier, stopper de opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 22 mai,å mannen min skal ha til sammen 8 eksamener den mnd,så jeg blir døds-strssa av tanken på at han ikke får vært med eller må utebli fra en av eksamene,for da må han vente et halvt år på å ta den igjen!

Så jeg håper jeg får midt imellm en av de:-)

Har du ingen som kan ta seg av den du har fra før hvis/når du havner på føden?

Skrevet

er vel uansett viktigere for ham å være med deg på fødselen kanskje?

skal barnet på 20 mnd være hjemme med deg eller går han i barnehage? om han skal i barnehagen går det nok iallefall kjempe greit. om han skal være hjemme kan det bli tøft. men har en venninne som fikk KS og var alene mamma til en nyfødt og en på 20 mnd. hun klarte det helt fint. og hun skulle jo ikke løfte eldstemann engang..

lykke til iallefall

Skrevet

Min gubbe jobber på sjøen, så det er ikke sikkert på om han kan bli med på denne fødselen engang. Så jeg er innstilt på å føde alene denne gangen!

Så siden gubben sikkert er på sjøen da og jeg skal føde, så skal gullgutten vår som snart er 1 år:) være hos besteforeldrene sine.

Men såklart det er kjekt å kunne ha med seg gubben på fødselen, SÅ ABSOLUTT, men går det ikke - så går det altså ikke. Ikke noe å gjøre med det!

Men jeg sitter å håper på att gubben plutselig er hjemme akkurat da det skjer:) hehe..lov å håpe!

Så ha planen klar!, men det ordner seg nå uansett som regel da:)

Du får ha lykke til:)

Skrevet

Joda. Han er i barnehage, altså. Ser bare for meg å vralte helt dit med søskenvogn med lekkende bryster, blødning og sting. (Vi har ikke bil.)

Svigermor skal passe han når jeg må på føden en gang.

Men mest er det liksom angsten for å ødelegge konsentrasjonen hans midt oppi eksamenslesning. Må få han til å undersøke om han kan få det utsatt (konte) om noe skulle skje. Må jo nesten være mulig.

Skrevet

Okai. Ja, men det må nå det nesten være:) Dere finner vell ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...