lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Eimund har stort sett sovnet på puppen i det siste, sammen med meg i dobbelsenga, og jeg har brukt en del tid på dette mange kvelder. Pappa har ikke kunnet legge han. Jeg fullammer ennå og orker ikke ta noe voldsomt standpungt til dette før jeg vet at han får i seg nok mat ellers, men har tenkt litt på at det kan være lurt å begynne gradvis, for min egen del også.. så da han ikke viste noen tegn til å sovne på puppen idag, la jeg han over i sprinkelsenga. Det var ganske greit, han lå alene en stund og så på uroen, litt musikk hadde han på den. Men så protesterte han. Jeg la meg i senga vår(som står helt inntil) og tok han i handa, sang litt og strøk han over hodet. Når det ikke funka slo jeg på musikken på uroen igjen og bytta litt på det. Alt etter hva som roet ham. Han gråt litt innimella,antagelig fordi han nok var trøtt, men så lenge det gikk fort over prøvde jeg litt til, fordi han kan være akkurat likedan om jeg ligger inntil han i samme seng.. deili å se at synginga og nynninga mi roet ham(jeg har ikke verdens vakreste sangstemme akkurat,hehe) og snart lukket han øynene, sutta på sutten og koste med handa mi. Kl.halv åtte var han ferdi å spise, ti på åtte sov han søtt i egen seng! og det har gått greiere enn mange andre kvelder hvor han har fått pupp og kroppskontakt til han har sovna.. håper ikke det var tilfeldig at det gikk så fint ikveld senest neste helg begynner vi med grøttilvenning, han fyller 6 mndr om 5 dager =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå