phantomet Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Pga liten plass, og smerter i forbindelse med spising, blir det minimalt med matinntak for phantomet. Jeg tror jeg er sulten, men det stopper liksom idet maten er ferdig tilberedt... Ikveld laget phantom-mannen deilig middag. Kalvestek, poteter, salat og saus... Ungene spiste som om de ikke hadde sett mat på evigheter, og den som fikk den minste porsjonen var selvfølgelig undertegnede... likevel klarte jeg ikke spise alt, og fikk supervondt i magen, så jeg måtte gå fra bordet og strekke meg ut på sofaen. Kanskje ikke så rart at jeg ikke legger på meg noe...? Nå lader jeg opp til kos med deilig italiensk is senere i kveld....
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 ååååååååååååå deter så fælt å ha det sånn.... hjelper det litt at jeg kjenner meg igjen???
Plutseliten :) Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Så kjedelig Håper du har fått kost deg med deilig is da!!
phantomet Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 isen var god!! Spiste for mye, men etter noen Gaviscon tror jeg nok at jeg skal klare å sove i natt likevel...må bare vente til det gir seg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå