Gå til innhold

Poamin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...må bare få kommentere det du skrev ang. brann i bil m/ eller uten barn i. Jeg har vært på en brann (er politi) hvor det brant en to-åring inne.....glemmer det aldri!!

Så nei, brann er nok ikke en usakelig grunn for å ta med seg barn ut av bilen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier ikke at det ikke kan forekomme, men i forhold til andre farer som truer kan jeg ikke fatte at dette skal være noe å være spessielt bekymmret for. Jeg kan ikke forstå annet enn at det må være mye større sansynlighet for at ungen løsner håndbrekket eller på annen måte får bilen til å trille, at ungen går ut av bilen og blir påkjørt, at ungen finner en lighter og tenner på noe eller liknende. Derfor er jeg mye mer bekymmret for å la et eldre barn være alene i bilen enn en baby.

Skrevet

+ det er selvfølgelig ikke dumt å ta med seg ungen, det er bare grunnen til redselen jeg synes er litt sær.

Har du en link til noe som omhandler den ulykken du snakker om foresten? Det er litt for enkelt å skrive en historie her til at jeg uten videre tar det for sannhet. Kan godt hende du snakker sant, men det er umulig å vite.

Skrevet

Selvfølgelig kan de eldre finne på mer, siden de er mobile. Enig med deg der, MEN jeg synes allikevel ikke at brann er er usakelig grunn.

Skrevet

Tro det hvis du vil, jeg har ingen link, det er noen år siden. MEN det ville vel vært ganske sykt å "finne på" en slik historie, synes du ikke?

Skrevet

Ganske sykt muligens, men ikke så helt usansynlig her inne. Det har vært mange utrolige historier de årene jeg har vært her ;-).

Skrevet

Om ikke usaklig, så mindre vesentlig i forhold til de mest relevante farene.

Skrevet

Da får du vurdere det dit du vil hen, om det bare er en av de "utrolige historiene her inne eller ikke, og håpe at det aldri vil skje med deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...