augustmom Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 er de små i str eller?... har tenkt å best derfra, men er usikker med henhold til str..
SuperMoM <3 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg ringte og snakka med hun som driver det og ho sa at det var samme str som h&m omtrent.. Så jeg bestilte i vanlig str..
mastermind Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg bestilte en mammakjole derfra, og den var iallefall ikke mindre enn vanlige størrelser, heller støre. Måtte returnere, men så har jeg liten mage da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå