Gå til innhold

Lørdag om to uker.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg på jentetur i Bremen...

sykling og vining...Og hotell,spa,god mat,shopping og egentid.

 

Borte fra klesvask,snørr,støvsuging og matlaging!

Ojojoj som jeg gleder meg :))

 

Hmmm..og gruer meg veldig for å være vekk fra minstemann.....ikke vært borte fra han mere enn noen timer enda,så det blir sikkert godt...og litt rart.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad for at du skal på tur jeg!!!! Tenk så fint...

 

Jeg har fått koselig melding fra superdupermamman, og hun har det toppen, tross savnet av familien. Vi har godt av å være bare oss av og til... og når du i tillegg skal bli behandlet som en dronning rundtomkring åååååå så fint det blir!

 

 

Skrevet

Det blir kjempefint, det er jeg sikker på! Det er sikkert bra både for deg, pappa'n og lillegutt at gutta må styre huset selv noen dager. Hotell, spa og shopping er deg vel unt :-D

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååå litt misunnlig nå kjenner jeg.

 

Jeg synes det er så deilig å le og fnise og kose meg med gode venninner.

 

Det blir nok kjempedeilig, også er det litt fint å savne barn og mann.

Det blir jo så supert å komme hjem, når små armer strekker seg etter mammaen sin.

Skrevet

Det kommer til å bli så deilig med et avbrekk i hverdagen...

Skravlingen mestrer du fint, vinen er jeg mer skeptisk til..*ler* og sykling, shopping og spa blir garantert moro.

Gutta kommer til å kose seg hjemme, og storesøster passer vel på at de oppfører seg når mamma er på tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...