Gå til innhold

Skal du se farmen finalen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe annet å finne på og det er ikke annet på TV. Hvem er verdig vinner? Kjenner ikke deltakerne siden jeg kun har sett et par program tidlig i serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa......gleder meg! Heier på Silje ;) Hun er den jeg mener er mest verdig vinner av de som er igjen!

Skrevet

Begge de to som er igjen nå er verdige vinnere. Men jeg heier på Ann Kristin ;)

Skrevet

Har ikke fulgt med på Farmen, men ser finalen. Heier på Ann Kristin av den idiotiske og usaklige grunn at hun virker skjønnest. hehe. (aner jo ikke hvordan de er)

Skrevet

jeg heide på silje, så vant hun:)

Skrevet

Silje vant å det var fortjent ! :) Hun jobber på dyreklinikken her jeg bor å er et hærlig vesen ! Kjempesøt jente :)

Skrevet

Velfortjent seier til Silje, syns nå jeg, men hadde ikke blitt sinna om Ann Kristin hadde vunnet heller...

Skrevet

Velfortjent seier til Silje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...