togutter-08og10 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg har ikke noe annet å finne på og det er ikke annet på TV. Hvem er verdig vinner? Kjenner ikke deltakerne siden jeg kun har sett et par program tidlig i serien.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jaaaa......gleder meg! Heier på Silje Hun er den jeg mener er mest verdig vinner av de som er igjen!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Begge de to som er igjen nå er verdige vinnere. Men jeg heier på Ann Kristin
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Har ikke fulgt med på Farmen, men ser finalen. Heier på Ann Kristin av den idiotiske og usaklige grunn at hun virker skjønnest. hehe. (aner jo ikke hvordan de er)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Silje vant å det var fortjent ! Hun jobber på dyreklinikken her jeg bor å er et hærlig vesen ! Kjempesøt jente
Ella78 m/ A&M Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Velfortjent seier til Silje, syns nå jeg, men hadde ikke blitt sinna om Ann Kristin hadde vunnet heller...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Velfortjent seier til Silje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå