Gå til innhold

Hva skjer ? Er dette vanlig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg er i en rar situasjon - 2 gangsfødende og 37 + 1 dag i dag. På torsdag fikk jeg vite at jeg hadde 3 cm åpning, i går gikk vannet mitt - men ingen rier ! Har vært på sykehuset i dag, og bebis har det bra, vannet renner...men fortsatt ingen rier !!! Burde jeg ikke ha det veldig vondt nå ? Hvis ikke noe skjer i natt skal jeg tilbake til sykehuset i morgen for blodprøver....hva skjer hvis jeg fortsatt ikke får rier ???

Trenger sårt gode råd !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da:), og vil bare si LYKKE TIL:)

Skrevet

Det er ikke alltid rier følger med det at vannet går. Det som er vanlig praksis slik jeg har fått det fortalt, er at det ikke skal gå mer enn 48 timer fra vannet går til en event blir satt kunstig igang med riestimulerende medisin. Dette pga infeksjonsfare. Så hvis det ikke skjer noe imorgen blir du nok satt igang...... så spennende da ;)

Masse lykke til!!! :)

Skrevet

Takk, takk...håper det skjer naturlig i kveld eller natt :)

Skrevet

Sist gang jeg fødte gikk vannet uten rier. Fikk beskjed om at de ville sette i gang hvis det ikke skjedde noe innen tre dager. Det er sikkert litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus, men tror noek du kan regne med å bli satt i gang ganske så snart hvis du ikke kommer i gang på egenhånd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...