babyandme Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Har lyst på en gammeldags vogn..de er jo fine som sovevogner:) får jentebaby i sommer, og da er jo sånne vogner flotte å gå små koselige turer med. Må ikke være silvercross, alle merker er av interesse:) men jeg ønsker en annen farge enn blå.. synes jeg bare finner blå gammeldagse vogner. Noen som vet om nettsider slike vogner selges? gjerne litt rimelig? alle årsmodeller opptil 80-tallet er av interesse=)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 ... mener jeg så en slik på FINN.no i går - den så ikke blå ut på bildet. Sjekk FINN - om ikke du skal ha ny da! Barnas Hus selger Silver Cross - i Blå men også i HVIT
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Sjekk tradera.se, og søk på retro. Da kan du finne endel flotte gamle vogner, fortrinnsvis Emmaljuna. Men i Norge er det ikke fullt så lett å få tak i - tro meg, jeg har selv lett (og til slutt funnet). Og solgt videre nettopp...
*Willow* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 De fins ikke tror jeg..Jeg har lett og lett, men enda har det ikke dukket opp noe av interesse. Har funnet et par i Sverige, men selger gadd ikke sende til Norge, så da var vi like langt. Jeg finner ikke en gang gammeldagse blå vogner, så si gjerne ifra om hvor du har funnet det:) Har funnet noen vogner, desverre i dårlig stand og alt for dyre mht dette. Jeg håper enda på at det en dag skal dukke opp en slik vogn vi vil ha, på et loppis eller er bruktbutikk, men har tenkt å annonsere i avisa snart, for letinga går treigt..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg var innom en engelsk nett side i går faktisk og der hadde de Silver Cross i mange forskjellige farger ... - og varianter Så joda det finnes andre farger - ligger vel ett par på FINN nå også ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå