Gå til innhold

Angående middagsmat........10 mnd+


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å gi jentungen samme middag som vi spiser. Hun er ti mnd om et par dager.

Det jeg lurer på, er om vi kan gi henne kjøttdeig, fiskekaker, pølser, fiskepudding, fiskeboller o.l. innimellom.

 

Tenker da på saltinnholdet.

Noen som har noe erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt gutten min litt fiskebolle og fiskekake i tillegg til kokt potet og gulrot.

Pølser har jeg ikke lyst å gi han enda (mulig det ikke er så ille som jeg tror, da) og kjøttdeig har jeg hørt man burde koke siden den ofte ikke blir helt gjennomkokt ved steking.

I dag kokte jeg sei (uten salt i vannet) og det syns han var kjempegodt!

Vi driver å prøver ut litt middag nå, for han vil ikke ha middagsglass, bare det vi spiser :)

Jeg vet at mange gir akkurat den maten de selv spiser, men jeg er kanskje litt hønemor på dette området... men det er jo lett for oss å salte maten etter den er lagd :)

Gutten min er ti mnd.

Skrevet

Kjøttdeig får man jo kjøpt uten salt, forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...