Gå til innhold

VELDIG positivt overrasket!!! Joker bursdagsklubb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en tråd her for litt siden om ei som var så misfonøyd med den GRATIS bamsen de hadde fått fra Joker bursdagsklubb. Eldstemann her fikk den idag, og den er jo kjempe fin!!!

Stor bamse, med tunge ben så den kan sitte, tøff strikkegenser med JOJO på brystet, dog i Joker-stil, men HALLO, det er jo GRATIS, klart det er litt "reklame" da. Bak er det en applikasjon med to "bursdagsbarn", gutt og jente.

Bamsen er i litt sånn rustikk stil, sånn gammeldags teddybjørn, hadde kostet ihvertfall 150,- i butikk, nesten garantert mer!

Er jo ikke jeg som skal ha bamsen, så min vurdering er ikke viktig, men gutten på 4, som igrunn aldri har brydd seg veldig mye om bamser ble sååååå glad!!! Har ikke gitt slipp på den siden den kom innenfor døren!

De som liker å få et kort i posten på bursdagen til ungen, og som setter pris på litt invitasjoner og litt annet stæsj til ungenes bursdag, meld dere inn i Joker klubben, helt genialt!

Fikk forøvrig pakke med invitasjoner til minsten her i forrige uke, 15 kort, skulle jo holde for "de fleste". Skal hente resten av bursdagspakken på mandag, spent på hva den innehodler :)

Klubb opptil 10 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med bursdagsklubben:) Skjønner ikke hvorfor så mange er misfornøyd, herlighet det er jo gratis...

=)

Skrevet

Hvordan melder man seg inn i den da ?

Og hva er kriteriene?

Skrevet

Jenta mi elsker den bamsen:D Og jeg synes det var en fin gave jeg!! Det er jo GRATIS!

Bursdagsoveraskelsen en henter i butikken er også kjempefin:) Synes vi fikk mye jeg:) Det er tross alt gratis, hva skal man vente seg? Jeg hadde ikke ventet meg at hun fikk så mye som hun gjorde, var positivt overrasket:)

Skrevet

Ja ikke sant!? Blir jo bare for dumt å klage på noe man frivillig har meldt seg inn i, og som i tillegg er gratis...nei, de omdet! Her KOSER vi oss med bursdagsklubben ihvertfall!!!

HURRA for Joker!!!! (selvom jeg ALDRI har handlet i en Joker butikk, må kanskje begynne med det nå ;P)

Skrevet

Jeg syns bamsen var kjempe fin jeg, kunne fint funnet på å kjøpe en sånn om den ikke hadde kostet skjorta! Ble litt misunnelig på den bamsen igrunn, og jeg er jo ikke akkurat under 10 lenger ..... :(

Skrevet

Hva inneholdt den overraskelsen???

Fikk bamser til begge ungene i dag:) De har visst vært fri lenge og sendt ut masse nå...

Skrevet

Ja, vi fikk brev om at klubben var blitt så populær at de ikke hadde fler bamser igjen....er ikke så lenge siden, så de fikk jo de raskt inn igjen :)

Skrevet

Kanskje vi også får bamse da? Ikke fått det vi, snuppa hadde bursdag i mars;)

Skrevet

Helt enig! Skrev et ganske likt innlegg for litt siden. Datteren min elsker bamsen. Drar han med seg over alt. Skikkelig fin!

Skrevet

Alle skal få bamse ettersom jeg har forstått, som velkomstgave. Har hun vært medlem lenge?

Skrevet

Husker ikke hvor lenge, men ikke kjempelenge...Vi får se om det dukker opp noe etterhvert;)

Skrevet

Det stod ihvertfall i velkomstbrevet vårt, at de var tomme for bamsen og at den ville komme når de fikk inn nye. Om ikke du får noe nå, som de tydeligvis har fått inn, så send en mail eller ta en tlf, mulig det har blitt noe kluss....her fikk jeg f.eks to velkomsbrev til minsten, og dobbelt opp med invitasjoner ;P

Skrevet

Jeg har klaget på den klubben fordi vi ifjor fikk pakken fra året før som inneholdt varer som var uttgått på dato, knust og en leke som sto merket ikke skulle gis til barn under 3......dette til en ettåring.

Og i tilegg mente de jeg skulle kjøre 50 mil for å hente ny pakke.....

Skrevet

Greit at det er gratis, men det finnes da grenser......

Skrevet

Var ikke deg jeg tenkte på Intensity, dette var ei som klaget på bamsen, at det var "logo" på den etc....

Skrevet

hehe, vår lille på snart fire ble også superglad for bamsen:-)

Kvaliteten er jo til og med god! Myk og deilig, med risrumpe:-D

Skrevet

Sønnen min har aldri vært noe intressert i bamser, men jojo-bamsen sleper han med seg opp i sengen hver natt. Han er 3 år. Han synes også det er så gøy å kle av og på ham genseren :o)

Gleder meg til bursdagspakken :o)

Skrevet

Så rart, at den bamsen skal være så spesiell, er jo flere her nå som har blitt overmåte glad for den ser det ut som ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...