Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg bestilte vogn på baby shop den 14 februar, og de sa da at det skulle ta 2 til 3 uker før den kom, jeg bestilte også seng, stellebord og bilsete. + div småting. betalte 5000 kr i deposetum på varene og de skulle ringe når tingene kom på lager. siden det nå nermer seg at babyen kommer( i følge jordmor når som helst), tenkte jeg at da får jeg gå og hente ut varene og få de i hus. Når jeg kommer dit sier de at vognen kommer ikke før i uke 20! jeg mener da at de burde ha ringt meg og sagt at vognen ble forsinket. så vi evt kunne ha bestilt annen eller noe. Damen jeg snakket med sa jeg måtte ringe på mandag og snakke med de som jobbet der da som ikke bare var ekstrahjelp. nå sitter jeg her og tenker at om jeg går på rudo og på barnashus får jeg jo kjøpt ting billigere enn jeg har fått varene til på Baby shopp så jeg har lyst å be om penge tilbake og handle andre steder. er det lov?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Ja du skal jo ha angrerett, så jeg hadde nok bedt om pengene tilbake og kjøpt tingene på en annen plass.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Ja, man har alltid angrerett på varer så lenge de er i originalemballasje, og i og med at du ikke en gang har fått varen som de har lovet deg innen 2 til 3 uker så må du kunne si at dette tar for lang tid og at du ønsker å gå til en annen forhandler... Uke 20 er jo lenge til.. Jeg hadde ikke akseptert det.. Og ja, de burde ringt deg og informert om forsinkelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå