Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tynne er de? Kan man bruke de utover høsten med varmt tøy under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel høst/vårdresser. Ikke noe varmere enn regntøy, så man må ha fleece/ull under både på våren og høsten. Nærme sommeren er det godt å ha bare bukse/genser eller str.bukse/body:)

Skrevet

De er tynne ja, men vi har brukt den til gutten vår i hele vinter med ullklær under, og han har vært god og varm hele tiden. Barnehagen ser helst at de har tynne dresser der en heller regulerer hva en har under. Og dressen er utrolig bra, den ser nesten ubrukt ut etter ett års (nesten daglig) bruk!

Skrevet

Vi bor på østlandet, og har KUN brukt vår/høstdressen hele barnehageåret vi. Har ikke hatt behov for tykk vinterdress. Bygger heller opp med flere lag med ull under når det er kaldt.

Skrevet

Vi har også brukt vårdressen hele vinteren. Barnehagen skulle gi beksjed dersom den ble kald, men det ble den ikke:)

De er supre, jeg kommer bare til å kjøpe reima fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...