Gå til innhold

Smerter i magen?


Puuzen86

Anbefalte innlegg

Hei.

er 22 år å har som dere tremin i Desember.

Men jeg lurer på en ting å håper noen kan svare meg....

Jeg har litt smerter i mageregionen, alså strekking. stikking, og til tider kjennes det ut som noen graver med en skje der inne.. også litt vondt i underlivet... Er førstegangs så vet ikke hva som er normalt å ikke...

Er det flere som har d slik, og/eller kan gi meg svar på hva det kan komme av/er normalt...

 

Ellers, tenkt positivt jenter å gled dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Så vidt jeg har forstått er det helt normalt med strekkfølelse, press, stikk etc. i nedre del av magen. Jeg hadde en SA i des., og var hos legen 4+5 grunnet engstelse nettopp grunnet det ubehaget du nevner. Legen min undersøkte med gyn. og konklusjonen er at det er normalt. Nå er jeg 7+0 og har ubehag litt til og fra, men mye mindre enn for ett par uker siden... Så tror nok ikke er det noe å bekymre seg for. Så lenge det ikke er blødninger eller STERKE smerter er sannsynligvis alt i sin skjønneste orden :)

 

Lykke til for oss begge- og alle de andre desembermammaene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuusen takk for beroligende svar:D

Er vel egentli ikke rart det blir litt smerter der nede når man tenker på hva som skjer.. men alikevell, greit med litt oppklaring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff å huff hadde ektremt smerter i underlivet i dag.. men det gikk over, også i magen å noe jeg tror er eggstokkene... akkurat som 3-4 sting tak som varte over litt tid, men nå er det borte.,.. hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...