Gå til innhold

Må le av svigerinna mi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kom for noen uker siden å fortalte at hun også venntet en nr 2 nå i år. Men allerede fra uke 8 var hun bare sååååå utrolig gravid og tutet med magen og hadde så vondt.

Når hun setter seg og reiser seg fra stoler så virker hun høygravid. Kan jo liksom ikke være så mye dårligere enn meg. Jeg ligger ca 5 mnd føre henne og får litt mer oppmerksomhet av familien enn hva hun gjør. Men når noen prater med meg om fødsel og nå er det ikke lenge til osv så kommer hun med en eller annen kommentar om at hun ikke er så lenge etter hun da. MÅ liksom få det frem selv om det ikke syntes på henne ennå.

Må liskom bare riste på hodet av henne innimellom. Hun er verdens beste svigerinne ellers altså, ikke så mye vondt å si om henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, noen er bare VELDIG gravide =)

En kollega av meg hadde sånn press oppunder ribbebena.... Det presset såååå mye... da var hun 6 uker på vei :) hehe.. Tenker det ble et langt sv.skap! hehe

Skrevet

Må bare påpeke at jeg hadde sterk bekkenløsning allerede i uke 8 denne gangen, (fikk i uke 12 sist.) Så kan jo være vondt å reise og sette seg da.

Ellers så har jeg en søster som skal ha nesten samtidig som meg, og jeg smiler litt for meg selv når ho snakker om hvor stor magen har blitt også videre. Dette gjorde ho fra ho var 8-9 uker på vei, enda vi andre ikke så antydning til den før ho kom i uke 24-25.

Ho venter nummer to men er jo 6 år siden sist så ho er nok på mange måter som en første gangs fødene når det gjelder det å glede seg over svangerskapet.

Jeg er også annen gangs men jenta mi er ikke året enda så merker at jeg ikke tenker så mye over ting som har med babyn i magen å gjøre denne gang. Selv om magen var kjempestor fra rundt 8 uker på meg da, i uke 21 hadde jeg samme symfe mål som rett før fødsel sist.

Svigerinna de har jo også akkurat funnet ut at ho er gravid og vil nok veldig gjerne snakke om det da.

Karnsje ho syntes det er litt trist at din mage får så masse oppmerksomhet i forhold til hennes. Når ho vlir høygravid så har jo du en liten en og da vil sikkert mest oppmerksomhet gå til dere også.

Er jo ikke alltid så lett å være den på utsiden.

Eller karnsje ho prøver å bruke graviditeten til å knytte nærmere bånd med deg.

SÅ lenge ho er grei ellers ville jeg bare vært overbærende med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...