Gå til innhold

den røde vognen på barnashus ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som det er reklamen på sidem her. er det prisen på hele vognen eller er det bare den ene delen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det jo faktisk billig da.

Skrevet

mange har snakket dritt om quinny vognene innpå her, men vi dro å kjøpte den. har snakket med folk som har den og den er lett og grei å ha med i bil, og de er super fornøyde med at det er brems på den. Folk klager over brei lengde mellom hjulene bak, men den er ikke breiere enn en rullestol, og rullestoler skal komme frem overalt!

Syntes det var ett knallkjøp jeg, og gleder meg til å ta den i bruk!

Skrevet

Ja, mange som klager på den vogna. For brei, for ustødig, for liten osv... Jeg har den med kun sportsdel, brukte softbag nedi sportsdelen når han var så liten.

Jeg er kjempefornøyd. Den er lett å trill, legge sammen, snu, har aldri veltet, han har alltid hatt god plass og vi bruker den enda. Nå er han 3 1/2.

Gikk hjemme sammen med to venninner i permisjonstida og når vi var ut å trillet klaget de stadig på at deres vogner var tunge og vanskelig å manøvrere. De var skikkelig misunnelig fordi jeg hadde så god vogn. Min svigermor sa hun ville heller trille min gutt på tur enn de andre banebarna fordi vogna mi var lettere. Det eneste minuset jeg kan komme på er at vognen ikke kan trilles bakover, altså dra den etter deg. Men det er jo bare å snu vogndelen hvis problemet er sol for eks. Til de som klager på at kalesjen er for liten, så går det ann å kjøpe parasoll som matcher.

Denne vogna anbefales på det sterkeste, skulle ønske den var så billig når jeg kjøpte den.

Skrevet

jeg er litt "redd" disse med 3 hjul det virker som de har tengt å tippe.

jeg synes den røde er kjmepe fin men litt hard på en måte.

har egentlig bestilt simo vogn men den kan de plutselig ikke levere før i midten av mai og jeg får baby vært øyeblikk-

har de den på lager eller må den bestlles?

Skrevet

Jeg har en Quinny freestayler comfort, kjempegod lett vogn å trille, god plass i sittedelen, bagen var liten slutta når hun var 4 mnd. Men den har tippet for meg 1gang og nesten 2 ganger. 3 hjulinger er litt mer ustødig du kan ikke ha poser på styret eller for mye under. Men for en vogn å kjøre. Jobber i barnehage så jeg har fått testet endel vogner. Hvis jeg skulle ha valgt igjen ville jeg tatt en med fire svingbare hjul.

Skrevet

Man får flere farger på tilbud. da vi kjøpte den så måtte vi vente litt for å få svart, men det var bare tilfeldig. De pleide å ha de inne. (dette var i Tønsberg) Eneste produsentene sier om disse vognene er at mann skal være obs når sportsdelen er MED kjøreretning. Da kan den tippe bakover om man har ting på styret eller noe. Kjøpte foressten det nye gravid bladet. Og der tester de vogner. Veldig mange av de dyre,populære vognene som stadig dras frem her inne støyk i testen om sikkert håndtak. Så det dyreste er ikke alltid det beste. (Den billigste vognen i testen var den beste, og bestod alle tester. Den kostet rundt 1000 lappen.)

Skrevet

...Hvilken vogn var det som vant? Nysgjerrig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...