LINDA*** Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Fortell litt om Santorini da:) Flyreisetid, oppholdet ++
Mor di! Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Vel, sist jeg var der var i 2000, så er jo noen år siden =) Men jeg likte øya veldig godt! Er jo litt spesielt siden sanden er helt svart (lavasand), så er du på jakt etter hvite sandstrender, er vel ikke dette rette plassen...hehe... men Hellas er jo helt nydelig; hvite og blåe hus, azurblått hav....Øya er veldig romantisk, så skulle ønske jeg var der med sambo i stedenfor med bestefar, broderen og mamma og pappa...hehe... Oia er jo helt nydelig i solnedgang, og det er veldig god mulighet for å farte rundt med moped på øya. men sånn opplevelsesrik plass er det vel ikke, er mest sånn slapp-av-plass syns jeg. Har bodd på to ulike plasser på øya, og syns vel egentlig Kamari (tror det var slik det skrives) var best. Mange koselige, små hotell, og stort sett syns jeg at det var renslig og bra på de fleste hotellene, selv om det ikke var de mest dyre. Men syns å huske litt større feriehotell nede med sjøen, jeg husker ikke helt. Men jeg kunne absolutt reist til Santorini igjen! Vi tar turen til Kreta nå i mai, og gleder oss masse til det....og det jeg gleder meg mest til er den greske maten! ;-)
Mor di! Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Ang flyreisetid husker jeg ikke, men tror det tar sånn ca 4 timer fra Stavanger eller no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå