Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg er 10 dager på overtid og har rier med ca 10-15 min mellomrom, har fødselen begynt, eller er det ikke noe?? Sambo er på jobben og jeg har ikke jobbnummeret hans (han fikk ny jobb for noen dager sinden), han svarer ikke på mobilen! Noen som kan hjelpe??
kulepenn Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 ja tenker den har begynt. Ring føden og be dem hente deg i ambulanse om du ikke får tak i samboeren din.
babysjuk82 Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Virke sånn,prøv og gå litt rundt i stua,gjør d ondt når du går,e d fødsel:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Tja, det kan selvfølgelig være falsk alarm men jeg hadde aldri tatt sjansjen. Du vet jo hvilket firma han jobber for? Da skal det ikke være noe problem å skaffe nr da. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Det gjør ikke så vondt når jeg går, bare akkurat når jeg reiser meg, han svarte på mobilen og skulle komme hjem........ Når han var ferdig med noe papirarbeid!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Er sikkert ikke så lett å bare løpe ut døra hvis han er helt ny i jobben da. Og er det din første fødsel så tar det vel ganske lang tid. Blir det mye tettere mellom riene så får du gi han beskjed om at han må komme med en gang. jeg ble ganske stressa når jeg fikk rier med første mann, men tok over en dag før h*n var ute.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 De han jobber med har jo møtt meg og vet at jeg er gravid og på overtid, de spør han hvordan det går med "flokken" hjemme hver dag, så de burde vel skjønne det hvis han må dra fordi fødselen har begynt?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Ikke alle som bruker en dag, noen bruker betydelig kortere tid. Men det vet man aldri før man er ferdig :-) La oss si jeg var glad for at jeg var på sykehuset før begge fødslene mine startet, spesielt den siste. Men da var jeg allerede advart pga første fødsel, så jeg visste det kom til å gå fort.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Har du lang vei til føden??? =) JM pleier å anbefale å reise til føden om det er ca 4-5 min mellom riene, og hver rie varer i 30sek+... Men det kommer jo an på hvor langt du har å reise da =) Masse lykke til, misunner deg som snart er ferdig!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Ca. 20 minutter med bil til føden, men må vel likevel vente på sambo ringer han snart igjen nå.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Får håpe det er i gang nå da. 10 dager på overtid, da er du vel grusomt lei nå? Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Riene er mye tettere nå, 6-8 min, og sambo svarer ikke, på mobil eller jobbtlf, for håpe han kjører.
Poteto Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 ta deg en dusj, å viss han ikke er tilbake etter den, så ringer du igjen
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Altfor tett nå, vi kommer antakelig ikke til føden engang, 3-5 min!!!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Joda, jeg reiste til føden med 2 min mellom, andregangs og 30 min å kjøre. Men jeg tror det er noen andre anonyme som leker HI her
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 OIDA. RING SJUKEBILEN!!!! blir vell hjemmefødsel detta då..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Hvis dette ikke er en tullehistorie ringer du noen andre som kan kjøre deg, taxi, ambulanse eller naboen. Sansynligvis har du bra med tid, men det er jo ikke noen vits i å sitte hjemme og vente på en mann som ikke svarer. Bare dra. Mannen kan komme etter.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 Nå er sambo fem min unna, men jeg tror det blir hjemmefødsel ja, ringer til en vennine som bor ca 15 min unna, hun studerer til å bli sykepleier det er bedre enn ingenting
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #19 Skrevet 12. april 2008 Hvorfor tror du det blir hjemmefødsel. Sansynligvis har du mange timer på deg. Dette høres mer og mer ut som tull. Hvorfor skulle du sitte 15 minutter å vente på en veninne når du bare har 20 min til sykhuset. Bare dra du om du i det hele tatt er gravid ;-)
Mary og snart 3 små <3 Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Det er ikke tull (tror jeg), jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg jobber med samboeren din, han måtte hvertfall dra hjem i dag fordi fødselen hadde begynt og hun er på overtid hun også, veet ikke hvor mye da, men. uansett, lykke til
Poteto Skrevet 12. april 2008 #21 Skrevet 12. april 2008 hvorfor ringer du ikke til ambulanse? ville heller hatt erfarne å utdannet folk en ei som studerer til å bli sykepleier!! er du dum i hodet eller?!?!?!
babysjuk82 Skrevet 12. april 2008 #22 Skrevet 12. april 2008 Når man nærmer seg slutten på fødsel,så klare man ikke og sitte og skriv på nette,så hu rakk sikkert føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå