Gå til innhold

Hva er livretten din??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

saltfiskball!! nam nam

 

med stappe laget av potet, gulrot og kålrabi:-)

 

 

vann i munnen!!!

Skrevet

Det beste jeg vet er grillet svinefilet med hjemmelaget potetsalat og hjemmebakt foccaciabrød.... servert er varm sommerkveld med et glass kald hvitvin.... Livretten sin det :o)

Skrevet

Reker og hvitvin. Pinnekjøtt. Boknafisk. Har 3 stk livretter jeg ;)

Skrevet

Killing-kjøtt med ris og fløtesaus

Skrevet

for tiden er det min hjemmelagede pizza med heimkoka tomatsaus med masse hvitløk, fersk basilikum, løk og champignon - spekeskinke, løk, mozarella, norvegia, hakkede oliven, fersk champignon og til slutt revet parmesan på toppen etter at den er stekt :) nam nam, skal lages i kveld ja :)

Skrevet

Min barndomslivrett er Kromme.. Men lager det ikke selv, kun når mormor lager det. Og vi ses ikke så ofte, bor 40 mil unna hverandre..

 

Ellers så er jeg veldig glad i Fondue..

Skrevet

Jeg er et matvrak så bare EN kan jeg ikke si.

Men her er favorittlisten;

 

Spise ute;

- Hummersalat ala Dinner

- Crispy Duck

 

Spise hjemme;

- Reker (og hvitvin!)

- Grillet flinktstek med hjemmelaget potetsalat og slikt, NAM, gleder meg til grillsesong!

 

Spise borte men ikke "ute";

- Svigermors lapskaus

- Bestemors ferske suppe med bollegrøt osv. NAM

Skrevet

Rotstappe og salt kjøtt,yammi:)

Skrevet

Kylling salat.. Jeg elsker kylling salat med MASSE kylling i:D

Skrevet

Rødvinsfondue er det aller beste jeg vet om....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...