PAVEEL Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 saltfiskball!! nam nam med stappe laget av potet, gulrot og kålrabi:-) vann i munnen!!!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Det beste jeg vet er grillet svinefilet med hjemmelaget potetsalat og hjemmebakt foccaciabrød.... servert er varm sommerkveld med et glass kald hvitvin.... Livretten sin det )
Lykke X 4 Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Reker og hvitvin. Pinnekjøtt. Boknafisk. Har 3 stk livretter jeg
BettyBoob Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 for tiden er det min hjemmelagede pizza med heimkoka tomatsaus med masse hvitløk, fersk basilikum, løk og champignon - spekeskinke, løk, mozarella, norvegia, hakkede oliven, fersk champignon og til slutt revet parmesan på toppen etter at den er stekt nam nam, skal lages i kveld ja
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Min barndomslivrett er Kromme.. Men lager det ikke selv, kun når mormor lager det. Og vi ses ikke så ofte, bor 40 mil unna hverandre.. Ellers så er jeg veldig glad i Fondue..
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg er et matvrak så bare EN kan jeg ikke si. Men her er favorittlisten; Spise ute; - Hummersalat ala Dinner - Crispy Duck Spise hjemme; - Reker (og hvitvin!) - Grillet flinktstek med hjemmelaget potetsalat og slikt, NAM, gleder meg til grillsesong! Spise borte men ikke "ute"; - Svigermors lapskaus - Bestemors ferske suppe med bollegrøt osv. NAM
Lille L Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Kylling salat.. Jeg elsker kylling salat med MASSE kylling i:D
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Rødvinsfondue er det aller beste jeg vet om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå