Blåveis Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Nå må jeg bestemme meg for hvitevarer og trenger hjelp :-) Jeg vil ha stekeovn og indukssjonsovn med 4xbooster. Noen som kan anbefale noe ???
BettyBoob Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Miele er visst veldig bra uansett hva man skal ha har en vask/tørk derfra og er superfornøyd. Pappa har keramisk Miele som har levd i maaaaange år og er like fin De koster gjerne litt mer, men lever desto lenger!
Blåveis Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Ja, bare så synd det er så dyrt. Flere som vil anbefale ?
prekæs Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Hva er 4 booster? Har grepa induksjonsovn og er fornøyd. Egentlig mer enn fornøyd,hvis det går an:)
prekæs Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Tror jeg ga 11 tusen, men da var det den dyreste modellen. Det er to år siden og induksjon blir billigere:)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Miele er jo "kongen på haugen" Gorenje er råstilige på design men jeg er ikke så kjent med kvaliteten. Bosch har fått mye skryt for ovnene men ikke like mye for toppene.
prekæs Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde bosch komfyr sist og var svært misfornøyd med toppen, ja. Har veldig god erfaring med oppvaskmaskinen som aldri ville ryke slik at jeg fikk meg ny. Den ble 24 år og ble skiftet ut fordi den var blitt stygg å se på. Uten å ha hatt en eneste sykdom og virket fremdeles:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Gorenje og AEG skal være veldig bra!!!! Vi skal bytte ut en del av våre hvitevarer snart og da skal vi bl.a ha gorenje kjøleskap og fryseskap + komfyr. Koster litt, men kvaliteten er deretter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå