Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Mammas superkokk:D Brukte sånn pizzabunn-pose. Leste oppskriften bakpå selv, og knadde og kjevlet som en helt. Så ville han bruke en pk spaghettisaus til fyll (for det hadde kompisen sagt var så godt) Skjærte skinke møysommelig i biter, og hadde på ost til slutt. Enkel men svært barnevennlig pizza:0) (Jeg rasket sammen en salat til oss voksne, som vi kunne ha til, da!) Gjett hvem som var en smuuule stolt, da hele gjengen proklamerte at dette jammen var en deeeeilg pizza;0) Unger på kjøkkenet betyr gjerne litt mere styr, men er jammen verdt det innimellom
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Wow så flink )) Mi på 7 år hadde jeg ikke fått lov ... enda....hun er flink, men og lagd en pizza... Men hun er flink og hjelpe med lage boller og pynte kaker hehe :9 Kjempe flink gutt du har !!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Han har mast en stund om å få slippe til, og det var selvsagt under oppsyn.... Men kjempeflink, ja! Jeg måtte riktignok følge med stekingen, men forberedelsene var "hans" :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå