gima Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hei Brystene mine begynner å se veldig annerledes ut. Sambo kommenterte det også. Har andre opplevd disse klumpene rundt brystvortene? Er det hårsekker eller hva? Vet ikke når IKM er pga SA 7 mars.
Veslesnuppa Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 klumpene har ingenting med graviditet å gjøre,desverre.... Er mye plaget jeg.Det er nesten som hudormer.Når man trykker på dem,som en kvise,så kommer det hvit gugge ut.Og jo mer man klemmer jo mer produseres det...Akkurat som morsmelk. Er noe dritt,for jeg har prøvd å klemme disse klumpene ut,og det har bare blitt verre.Lukter vondt også. En gang fikk jeg betennelse på grunn av all klemmingen og måtte ha pencilin. Prøver å ikke klemme de ut,men de er så irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå