Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Brystene mine begynner å se veldig annerledes ut. Sambo kommenterte det også. Har andre opplevd disse klumpene rundt brystvortene? Er det hårsekker eller hva?

 

Vet ikke når IKM er pga SA 7 mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klumpene har ingenting med graviditet å gjøre,desverre....

Er mye plaget jeg.Det er nesten som hudormer.Når man trykker på dem,som en kvise,så kommer det hvit gugge ut.Og jo mer man klemmer jo mer produseres det...Akkurat som morsmelk.

Er noe dritt,for jeg har prøvd å klemme disse klumpene ut,og det har bare blitt verre.Lukter vondt også.

En gang fikk jeg betennelse på grunn av all klemmingen og måtte ha pencilin.

Prøver å ikke klemme de ut,men de er så irriterende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...