Randis Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Tror jeg er litt hormonbefengt for tiden. I ca. uke 3 stormet jeg ut av rommet og var illsint på mannen min. Så sint er jeg aldri ellers. Etter det så er han så innmari kjekk. Sitter å smugtitter på han og er generell plagsom tror jeg. Han er veldig forståelsesfull da. God og søt. Er 7+2 nå. Flere med hormoner ang. partneren?
lillegull08<3 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Stemmer det... Hehe... Vet hvordan det er.... Men sambo ble skikkeli sur, og svarte meg frekt tilbake, når jeg begynte med mine komentarer... Men tror han har forstått at det er hormonene mine som tar over... Så nå er han bare søt og snill, og vis jeg blir sur og grinen bare reiser han seg stilt og rolig, og går ut, eller kit meg et kyss o.l... Hehe!! Er 10+4 i dag =)
Line m 3 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 kjenner det begynner å komme nå. De siste dagene har jeg vært superfurt fordi jeg nesten ikke har fått oppmerksomhet når han har kommet hjem fra jobb Men stakkars, han har jo prøvd! Er bare jeg som har vært sur fra dagen før osv. Fant ut at jeg måtte skjerpe meg litt ista, hehe. Ellers er han så flink til å bare være der, selvom jeg er teit. Er vel det vi trenger nå, bare at de er der uten å si eller gjøre så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå